La Passat B6, ai relee langa baterie, si altele deasupra pedalelor, pe sub plasticurile alea.
In orice caz, suspectez sa fie problema de la ECU, fie a patruns apa in el si e oxidat, fie sunt ceva fire rupte, roase.
Ecu-ul il gasesti sub plasticul stergatoarelor in mijloc.
Poti incerca de acolo.
Suieratul a venit, probabil, de la furtunul pentru intercooler. Daca s-a slabit siguranta aia care-l tine strans pe circuit, se aude un suierat ca la avioanele jet. Daca este asa, ar trebui sa observi urme de ulei pe la furtun. Este una dintre cauze si nu-ti da eroare in bord. Zic asta fiindca am patit-o. Cel mai indicat este sa o bagi la service.
Fum nu a scos/nu scoate? Sa nu fie turbina dusa.
Erori legate de ungere nu ai? Se mai duce si pompa de ulei la ele, iar samsarii stiu sa le scoata avertizarea (in caz ca nu o ai de mult).
In rest, pe defectiune electronica merg si eu. Ai putea scoate calculatorul motor, sa dai cu spray de contacte pe mufe. Desi nu prea oxideaza mufele in halul ala, au protectie.
Posibil cablaj intrerupt, cum a zis colegul; cablajele VW din generatia aia sunt proaste calitativ.
LSebastian întreabă: