Care e intrebarea?
Unix au oferta foarte bogata, dar preturi mai mari.
Eu lucrez cu magazine ce cumpara mult prin Autonet, au preturi mici, piese cu brand propriu (QWP). Nu sunt OEM, dar eu montez de mult piese low-cost de la ei, inclusiv pe masinile personale, si nu am avut niciodata probleme.
La contract cu Ford si Audi, banuiesc ca e vorba de contract pentru service pe automobilele create de ei. Aia nu prea conteaza, la vulcanizare si electrica, te cam ocupi de toate marcile.
Sa fie seriosi si sa nu dea tepe la oameni, si asa multi se pricep si nu fac treaba buna.
Se descurca ei.
Cred ca unchiul tau nu stie inca ce taxe trebuie sa plateasca pentru un service multimarca autorizat RAR.
+ cate hartoage sunt necesare, pentru un service.
Autorizatii, atestat pentru administrator service, autorizatii ISCIR pentru toata aparatura (elevatoare, instalatii pneumatice, etc).
Si eu am ramas fara orice speranta de "legalizare", mai ales ca ar trebui sa triplez preturile, dupa aia.
Pai ori e service auto ori magazin de piese auto?
Trebuie sa negocieze cu firma buna de piese auto, si sa comande de la ei. Maxim 2. Si sa negocieze preturile, cumparand numai de la ei.
Sa-ti dau un exemplu.
Coca cola vinde la un bar produsele lor. Ei vin si spun patronului, cumperi numai produse cola exclusiv de la noi, si iti dam produse mai bune la pret, daca au numai ei exclusivitate sa vanda acolo.
Asa si cu service-ul. Comanzi numai de la firma care iti convine tie, pui la punct logistica cu ei, sa ai si un curier bun care sa livreze repede piesa comandata, si poti negocia pretul cu ei, si sa le iasa si lor mai mult profit. Oricum se adauga su manopera, dar mai multi bani, mai bine, nu?