Schimba-l in pusca mea daca vrei sa iti mearga bine motorul, daca nai bani asteapta salariu sa o duci la mecanic altfel mai bine te faci ciclist de meserie
Cea mai proasta idee sa combini uleiul. Daca ai bagat 5w40 si completezi cu 10w40 o sa ai "placerea" sa ii distrugi motorul si dupa sa mearga ca un tractor.
Daca nu ai bani sa ii faci schimbul si vrei sa mai ai masina mai bine o lasi pe dreapta pana ii faci schimbul.
Nu mai scrie prostii.
Intre 5w si 10w diferenta este doar de vascozitate la temperaturi scazute si este foarte mica diferenta.
Chiar daca primul este sintetic si al doilea este partial sintetic se port amesteca fara probleme.
Este scris clar si pe bidon.
Cumpara un ulei de calitate medie, 10W40, si pune peste. Normal era sa fie o sticla pentru completare prin masina. Daca era Golf 1.4 16V sigur gaseai sticla lasata de fostul proprietar, ca alea in 5000km sug tot uleiul, daca nu completezi
Vezi ca la Opel se pune cel mai mult ulei original GM, care e la preturi destul de mici. Cumperi o sticla de 1l, 10W40, si completezi linistit. Nu pune 1l, pune maxim 0.5l, si vezi dupa cateva minute cat indica joja.
Daca nu stii la cati km se face uleiul, fa-l cat mai repede, si schimba si filtrul de ulei.
Daca te zgarcesti la chestiile astea, transformi masina in pubela de gunoi, in scurt timp, si nu o mai poti recupera decat cu investitii mult peste valoarea ei.
Si eu am avut la motor niste scurgeri de ulei, iar dupa ce am reparat-o am completat cu ulei auto de la lukoil care e undeva la 7-8 lei o sticla