Trebuie vazut kitul de ambriaj in ce stare e sau cutia de viteze - si acolo se schimba uleiul, in timp sufera si ala. Sau cutia de viteze daca mergi intr-o treapta specifica face zgomot sau in multe trepte apoi cand mergi mai tare dispare? Recomandare la 3 ani schimb de fluide la masina toate cutie, motor, servo, antigel, frana (cel de parbriz nu ca se duce singur cand dai cu jetul) si ce mai ramane. https://www.youtube.com/watch?v=a65niOm5o90 - https://www.youtube.com/watch?v=vL-e1fo3aRk
Masoara presiunea uleiului cu un manometru extern, sa vezi daca e intr-adevar o problema de ungere, ori senzorul (bulbul) s-a decalibrat. Daca e problema de ungere, nu ar trebui sa mai circuli cu masina, ca strici motorul.
Daca bataia e 100% legata de aprinderea becului de ulei, atunci probabil incep sa se invarta cuzinetii in lagar, si trebuie sa ii schimbi.
Daca nu are legatura cu becul aprins, atunci, cum ai presupus si tu, poate fi de la volanta, ori ambreiaj, cutie, flansa cardan, grup, etc.
110.000 la o masina din 2008?
Doar daca ai cumparat-o de noua.
Presiune scazuta de ulei inseamna minim 400.000 km.
Astazi am mers cam o ora mai turat la viteze mici, prin oras.
Am accelerat masina dar nu a aparut nici un martor la bord, totul fiind in parametrii. Dupa am iesit pe autostrada ca sa vad daca exista vreo diferenta dar tot la fel, nici un martor prezent, chiar si la viteze mari.
Abia dupa ce am iesit de pe autostrada si am oprit la un semafor, s-a aprins martorul de presiune scazuta in ulei (asta dupa vreo 2 ore de condus relativ agresiv). Culmea e ca astazi nu a mai avut nici o bataie.
Multumesc pentru sfaturi, am facut marti o programare sa vad care e treaba. Locuiesc in Anglia si daca nu ma duc cu ceva specific la mecanic, incepe sa imi schimbe toata masina
Whipperx1 întreabă: