Nu se poate da la rabla si sa va dea ei un vucher cu care sa cumparati alta masina nouă?
Daca incerci sa dai separat la fier vechi, trebuie sa demontezi chiulasa si supapele din ea, ca sa o dai la aluminiu. Dai si radiatorul separat, ca e din cupru sau din aluminiu.
De pe caroserie trebuie sa dispara geamurile, chederele, mocheta, bordul, scaunele si alte elemente de tapiterie, pentru a primi banii pe kilogramul de fier curat.
Deci din punctul meu de vedere, nu renteaza.
Motorul, cutia si planetarele sau puntea + cardanul nu cred ca au cautare. Depinde si de care sunt; daca este 1.6 benzina (injectie sau carburatie), s-ar putea sa aiba cautare, fiind bun pe berline pentru o putere suplimentara.
Elementele de caroserie se vand doar daca sunt in stare foarte buna, fara indoituri sau rugina.
Bordul daca este in stare buna, poate fi cautat la fel, de catre cei care fac proiecte de Dacia 1310 berlina. Depinde si de care este.
Dupa parerea mea, cea mai buna varianta este sa o dai cuiva intreaga. Ori cautatorilor de fier vechi, care stau si le sorteaza fiecare material, pentru a primi pret mai mare, ori unui pasionat care are nevoie de piese, ori unui centru de reciclare/dezmembrare.
Pentru ca daca te apuci tu sa o faci bucati, muncesti aiurea foarte multe ore, faci foarte multa mizerie, iar la final ramai cu "o caruta" de gunoaie pe care legal nu prea poti sa le arunci, ar trebui sa platesti pentru a scapa de ele.
Daca e in stare buna, posteaza anunt de dezmembrare pe internet, vinde cateva luni tot ce se cere de pe ea, apoi poti sa duci restul la remat, sa iei vreo 100 de lei pe caroserie
Atcose77 întreabă: