Consum optim obtii daca nu folosesti frana prea mult,in rest is povesti.
Deci de cate ori folosesti frana,motorul ala va trebuie sa miste din loc toata masina,va consuma mai mult decat atunci cand masina este in miscare,atunci ajuta si inertia,deci si frana daca pui fara sa te opresti tot frana se numeste,adica incetinesti masina.
De aia pe autostrada,unde nu ai stopuri,semafoare,mergi intins cum zic unia ai consum mic,pentru ca nu pui frane prea des.
Referitor la turatii ce spui tu,nu mergi asa cum crezi tu,turatii mici,turatii mari,mergi la turatia ce o cere acel motor,altfel se va opri,sau vei merge prea rapid,te prinde radaru si ala esti deci depinde cu viteza ce te deplasezi,la viteze mari,normal vei avea si turatii mari.
Uzura? Pai se uzeaza oricum,tu sa nu strici masina trebuie sa o turezi sa nu intri pe rosu,daca ai intrat acolo ala esti,nu trebuie sa intri acolo nicicum,nici daca stai pe loc.
Tot puneti intrebari din astea nu stiu cum sa le zic aiurea, intreabri fara absolut nici un rost sau te pomeni ca exista un fel dea conduce si masina aia va consuma aer, probabil asa ganditi, ati vrea sa mearga cu aer si atat, sa nu se uzeze nimic, iar tigaia aia ce o ai sa te tina o vesnicie