Ofera toate actele, manipuleaza km si o repara apoi mai baga 1000 - 2000 eur in plus sa scoata diferenta de bani la vanzare. Cine nu stie de carvertical va fi tepuit pe masura
Nu fii rău: la căpătul firului este un singur lucru "profit"
ăla pune in mișcare toată economia monială
Salut! Depinde daca este din România sau din străinătate.
Sunt care recunosc si fac contract intre tine si samsar + iti da contractul dintre primul proprietar și samsar, sau mulți fac o smecherie. fac un alt contract cu proprietarul inițial și lasă spatiu la cumparator pentru cine o sa o cumpere. Teoretic este infractiune de fals si uz de fals. insa in cam asa merge.
Sunt doar 2 variante:
1. Samsarul face contract intre tine si fostul proprietar, urmand ca tu sa treci masina la fiscal apoi sa o inmatriculezi.
2. Samsarul face contract intre tine si el, urmand sa iti dea fiscalul apoi mergi sa o inmatriculezi.
Fiscal poti oferi si a 2-a zi dupa ce ai cumparat-o, fara sa o treci pe numele tau. Doar o declari la primarie, apoi o vinzi.
Samsarii de obicei vorbesc doar despre masina, repeta aceleasi 4 propozitii in genul "kilometrii sunt reali, nu e accidentata, totul nou pe ea, nu mai bagi un ban in ea!".
Pe cand proprietarii au ce sa-ti povesteasca despre ea "am luat-o acum 20 de ani, de la Targoviste, am mers cu un var, pe drum am dat si-o m ie, acasa nevasta voia sa ma trimita inapoi cu ea, ca nu e rosie".
ady18 întreabă: