| vLooM a întrebat:

Salutare.
Am o intrebare pentru cunoscatori.
Am merg cu o masina ( opel astra G 1.4 benzina ) pe un drum plin de gropi si apa multa, am observat putin mai tarziu dupa ce am iesit dupa acel drum am mai mers putin dar s-a aprins becul de la ulei, imi licarea ala cand era in relanti, dar cand acceleram imi disparea nu se mai aprinde.

Am controlat sa vad daca am ulei si am vazut ca este ok, am lasat masina putin 15-30 minute si dupa ce am pornit-o iar nu s-a mai aprins acel bec, din ce am inteles de la un mecanic poate sa fie senzorul de vina a sarit putina apa si de asta facea asa sau poate sa fie de la un rulmen ceva de genu tot de acolo, cine ma poate ajuta cu o parere sa stau cat de cat calm pana maine sa vad daca se mai aprinde laughing Dau funda, mersi.

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Bec rosu de ungere la relanti, care dispare cand accelerezi, poate insemna uzura mare in motor, deci pierderi de presiune pe la lagare. Cand ajungi acolo, de obicei bate motorul.
Poate fi si alarma falsa, de la senzor de presiune ulei decalibrat. Schimba prima data senzorul, daca se mai aprinde becul.
Apoi ar trebui masurata presiunea cu un manometru de service, special pentru asta. Daca si pe ala iese presiune mica, trebuie reconditionat motorul (cuzineti, segmenti, rectificare arbore, etc).

| vLooM explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Vad ca nu se mai aprinde.

1 răspuns: