Https://www.youtube.com/watch?v=wg2YUnCzWvY uite sa iti faci o idee, dar daca nu sti ceva mecanica, nu te baga
E cutie automata, si de mecanica nu se pune problema
Ahm ok arunca un oki pe videoul ce l-am trimis,(iti fac o observatie sa nu te superi:daca de mecanica nu se pune problema, atunci ce era asa greu sa deduci pe unde este ambreiajul? e simplu urmaresti transmisia.)anyway acum sa revin daca e cutie automata ar putea avea variador, nu ambreiaj normal.bafta
Pai voiam sa fiu sigur. si sa imi pregatesc cunostintele din timp sa stiu ce am de facut, o sa desfac cand am timp si sa vad cam despre ce e vorba. dar app. despre un reglaj la carburator ai sti ceva, daca da te rog sa imi spui.
Reglaj in ce sens aeru? relanti? sau ce? ce tip de carburator?
Amestecul, se ineaca de multe ori si nu mai poti face nimic cu el, nici sa il turezi in gol un sfert nu mai merge ca se ineaca si da rateuri, http://s31.postimg.org/cf46i7xff/Carburator.jpg. cam asa arata carburatorul, modelul nu il stiu.
Are admisie directapai trebuie sa o lasi la relantiu si trebuie sa te"joci"cu aerul si cu relantiul, si turat aproape la maxim pana gasesti pozitia corecta.inchide-i aeru si incepe asa iti ia ceva timp.dar fi sigur ca ai bujie buna pe motor si aia poate fi cauza. daca se inneaca des si e uda bujia deseori, atunci poate e ceva furtunas montat gresit pe carburator, sau nu inchide butoiasul(ala din carburator)desfaci surubul din partea de jos pentru a scoate benzina probabil are si ceva jeg.(ai filtru de benzina?)grija cu butoiasul, is piese mici si sensibile.
Sunt numai cele 2 suruburi. ala cu arc e relanti ca am tot probat si celalat e benziza sau nu stiu ce e mai exact
Buoiasul(plutitoru) am mai tot umblat la el ca am patit odata de nu o mai inchis benzina si i dadea drumu afara pe alt furtunas. si de mizerie nu se pune problema. lasa-mi un fb, mess ceva sa vorbim mai multe acolo
Man mi-am sters fb in 2009 sorry si mess nu folosesc acum cateva zile mi-am facut cont aici sa mai vb si eu cu oamenii din ro.plus ca e un site cool foarte util.trimite-mi privat dac iti e mai usor.dar iti spun de cate ori e vreo complicatie primul lucru google sau youtube eu asa am invatat mult(prima masina era un putreghai)mai tot timpul reparam la ea si nu imi permiteam serviceasa am pus mana si youtube si am tot bagat in ea turbo electromotor pivoti planetare alternador radiator pe rand pana am ajuns sa schimb aproape juma de motor)am dat-o.si plus imi place "mesteritu"de mic eram cu electronica, mai apoi cv mecanicahai ca nu te mai bat la cap
Plutitor asa ca nu imi venea da nu am vrut sa spun, am 7 ani aici si am invatat piesele majoritatea in spaniola, de aceea nu am zis nimic, tot timpul se va gasi cineva cu argumente de genu ti-ai uitat limba etc.plutitoru are si ala ceva reglaje de nu ma insel pe "acul"ala mic is niste "taieturi"pentru nivel.iti va lua ceva timp dar il vei face cu ceva rabdare
Nu e nici o bataie de cap, imi plac si mie astea.
Are si ala o tablita acolo si in functie de cat apesi pe ea sta el desfacut. nu stiu in ce pozitie trebuie sa stea, nu mai am poza cu el desfacut ca ti-o aratam
Trebuie sa stea aproape lipit de partea superioara a carburatorului(cand e plin cu benzina)de la tablita aia se regleaza nivelul.
Ti-am trimis mesaj
Pfff m-am chinuit sa scriu mesajul si dup-aia imi spune ca nu pot sa-l trimit mai am de stat cateva zile sa nu mai fiu membru junior...etc.ambreiajul cum ai dedus ca nu merge? turezi si sta pe loc? in ce priveste pornirea, daca tot il ai desfacut ai putea face o revizie generala ca nu strica, sa nu ai cv probleme la electrica.e motor 2sau4 timpi?
E motor in 4 timpi. si cu partea electrica nu cred ca ar avea ceva, si cu ambreajul cand il turez pleaca greuu de pe loc si nu mai prea are viteza merge numai incet si turat apr blana
Spuneai ca e cutie automata, probabil are variador, si cureaua sa fie dusa, daca nu are vreun sunet rar scoate capacul si vezi cureaua cum se prezinta. poti face si asa o proba pornit si turezi putin sa vezi cand da sa prinda.sa nu te sperii variadorul se "plimba"interior exterior.
Asa variator. cand se incalzeste afara si am timp. scot uleiul din el si desfac capacu sa vad ce e acolo.
Nu stiu daca partea aia are neaparat ulei. sa ma ti la curent.
Tocmai aia are ulei. cealalata are ala care produce curentu
Https://www.youtube.com/watch?v=fuZT0JaDlS4 UITE ASTEA E PARTEA CU ULEI si variator/ambreaj. vezi ca el are o maneta care il scoti pe liber si il bagi in viteza si in mansalier.
Ai acelasi motor? inseamna ca nu are curea e pe angrenaj...
Da, e la fel. numai ca de 125 cm.
Sau uite inca un video, asemanator. cred ca ala e ambreajul.https://www.youtube.com/watch?v=EFZwKg4Hod0
Ala e ambreiajul, oricum cand il vei cumpara iti recomand sa stii exact seria si tipul de motor, sa nu cumperi eronat.si sa te uiti la 2-3 tutoriale, ca nu e greu de schimbat(asa pare).
Da. o sa ma informez eu.