Nuti mai citeste cipu din cheie aia arata acea lumina ce spui, asa ca nu ai ce resta.
In curand n-o sa mai poti porni nici masina.Probabil acu inca mai functioneaza dar defectuos de aia aparu lumina aia.
De vina poate fi cheia, mai exact cipou din ea sau comntactu, mai exact cipu din contact, partea aia neagra de la extriorul contactului.
Daca ai inca o cheie, duo pe asta undeva departe de masina, ado pe aia ce o ai de rezerva, asta daca ai una, scoate borna de la baterie, negativu, lasa asa vreo 10 minute, pune la loc, apoi folosesti cheia de rezerva sa pornesti.
Daca porneste si nu mai apare lumina aia, cheia e de vina, asta ce o folosesti acum.
Daca totusi apare iar acea lumina, atunci e d e la contact.
Cam asta e ce poti tu sa faci fara probleme.Dar asta presupune sa ai cheie de rezerva, de nu ai, atunci trebuie aflat unde este problema, la cheie sau la contact.
O alta chestie, daca cheia este gen telecoamnda, vezi sa nu ai bateria slaba, schimba taeria si o sa fie bine.
De asemenea stai cu cheia cit mai aproiape de volan, nu o du in spate sau pe scaunu alantu la pasager, poate fi si de la asta, mai ales daca ai bateria la telecoamda slaba, cheie find mai departe nu mai vorbeste cu contactu si apare acea lumina de avertizare.
Vezi si tu care din ce am spus merge la tine.Chiar daca resetezi lumina aia, atit timp cit problema persista va apare iar.
O poti resta cum am spus deconenctzi borna de la baterie.
Mi-a mai recomandam cineva sa schimb bateria chei ca ar putea sa aiba probleme, dar o sa incerc si cu cealalta cheie. Ce nedumerire am, iau cheia actuala si o duc departe de masina, insa trebuie sa "scot" bateria masini si abia apoi sa folosesc noua cheie, sau senzorul mașini o sa recunoasca automat daca e bateria chei bună sau e cheie noua? Sa stiu cum sa procedez etapizat.
Duci cheia sa-i spunem defecta, in casa, te duci la masina cu cheia noua, sau de rezerva, scoti borna la baterie, lasi 10 min, pui la loc, apoi cu cheia de rezerva pornesti.
Nu trebuie sa fie cheia asta ce o ai acu in masina ca computerul o citeste tot pe aia, de aceea o duci in casa, resetezi computerul te duci cu cheia de rezerva si pornesti.Asta e tot.
Daca la fel face,. atunci e problema de la bayteria telecomenzii ori de la contact.
Am încercat cu cheia de rezerva care e noua si cu decuplarea bateriei pentru cateva minute, dar rezultatul e acelasi. Eu consider ca e un fel de "anti theft" cum au mașinile mai vechi cand dupa ce le inchizi acea lumina rosie incepe sa palpaie cu o masina si un lacat. Deja de 3 zile e asa iar masina merge la fel ca înainte fara nici o problema.
Daca ai manualul masinii vezi ce seminifica acea lumina, apoi stii despre ce este vorba.
Daca merge, atunci nu-i de la imobilazire, o insemna altaceva.Cauta in manual si vezi, desi asa ai sus ca este mesajul Imoblizer warning light, asta inseamna ceva legat de cip, ceva nu mai este in regula.
Poate fi functionare defectuoasa, inca mai te lasa sa pornesti motorul, cand so duce de tot vei vedea ce o fi.
Daca si cu alta cheie la fel se intampla, tot ce se poate sa fie din comntact.
Mergi si tu asa pana so intampla ceva, grav nu are ce, eventual doar sa nu te mai lase sa pornesti, in rest nu-i nici o problema.
Buna! Verifica daca cheia face suficient contact incat sa-i citesca codul, iar daca nu merge asa s-ar putea sa ai o problema cu contactul sau cu cheia pe care o ai. Incearca totusi sa pui contactul de mai multe ori sau sa blochezi si deblochezi masina de cateva ori sa vezi daca problema aceasta dispare. Daca nu, inseamna ca problema este la contact sau la cheie, insa poti face proba si cu o alta cheie sa vezi daca este la fel si iti dai seama mai exact unde e problema