Jocul de accelerație+ambreaj se face prin forfecare — concomitent.
eu cred că e din cauză că ai prea puține turații la motor atunci când schimbi viteza.
ori schimbi prea greu viteza, turațiile scad și se petrece acea zmuncitură.
eu la toyota mea atunci când schimb viteza, mereu aplic aceeași tehnică pe care o folosesc la pornire(jocul de pedale), ca să nu zmuncească așa. chiar dacă e motor 2.0...
E posibil ceea ce zice waldeinsamkeit. E poaibi si sa dai foarte brusc drumul la ambreaj si sa nu accelerezi. Nu stiu ce masina ai, dar e posibil sa fie proleme la alimentare la relanti, dar asta e ceva foarte rar la masinile actuale.
Te poate ajuta un prieten care se pricepe, sa mearga in parcurs cu tine si sa observe cauza.
In a treia e cam greu sa smucesti masina chiar si ca incepator tinand cont ca ar trebui sa ai viteza potrivita la turatiile potrivite. Incearca sa schimbi la 3000 de ture. Nu ar trebui sa mai ai nici o problema.
Roaga un prieten sa faca o tura cu masina si vezi imediat de unde vine problema.In cel mai rau caz mai faci o data scoala de soferi.
Davidhorvat2015 întreabă:
Gabriel8126 întreabă: