ET-ul mare inseamna ca rotile stau sub masina mai mult, adica se micsoreaza ecartamentul.
Poti avea surpriza neplacuta sa nu poti monta jantele din cauza ca lovesc in etriere sau in amortizor, dar principalul dezavantaj este manevrabilitatea pe care o vei pierde, daca pui ET mare.
Era ok un ET 36 pana pe la 38, dar astea peste 40 sunt deja aiurea.
Eu am avut ET49 (in loc de 35, cat avea de fabrica) si imi rodeau si cauciucurile neuniform, fiind pe o masina cu foarte multe brate, la care se modifica si unghiul de cadere odata cu schimbarea ET-ului.
Cred ca era diferenta de vreo 5 centimetri intre pozitia rotii cu ET49 (intrau sub aripi mult), si ET35, care erau fix in marginea masinii/la nivelul aripilor.
Pai si oare ar avea vreo problema daca as pune diferenta aia cu un distantier? Gen. e diferenta de 10mm, daca pun un distantier de 10mm, ar fi probleme?