De la rezervor la motor vine un furtun, ala ce aduce benzina, vezi ca pe undeva este din cauciuc si se conecteaza la o teava metalice ceva.
Treb sa gasesti furtunul asta ce aduce benzina spre motor.Zic ca trebuie sa gasesti pentru ca mai este si alt furtun care duce benzina inapoi, aia de retur.
Cand ai gasit furtunul ala desfa colierul pune capatul furtului intr-o sticla de 500 ml de plastic, tii in mana si cineva doara pune contactu, deci doara pui contactu, trebuie sa curga benzina pe furtunul ala.
Daca nu vine atunci pompa nu functioneaza.
Daca nu functioneaza ori este defecta, ori nu are curent.Nu are curent pentru ca spui ca nu stiu ce probleme ai la baterie.
Nu mai verifica relee si rahaturi, verifica sigurantele, sa nu fie arsa aia de la pompa de benzina.
Deci bateria daca e moarta, nici pompa de benzina nu aduce benzina la motor.
Curent la baterie poti sa masori si daca n-are ma refer poate sa aiba curent nici cat sa aprinda un bec, dar tu tot 12 V masori,aia nu arata ca in acea baterie ai curent suficient.
Aprinde lumini in masina,aprinde farurile si vezi daca se aprind,asa stii ca bateria ar avea curent.
Daca ai curent,atunci,spui ca ai desfacut pompa aia, vezi c a are acolo ceva fire, masoara acolo cand pui contactu, ori pune pe cineva sa puna contactu si tu masori sa vezi vine ceva curent la pompa, ori nu vine.
Daca vine curent la pompa, atunci pompa ar fi defecta.Cand pui contactu,se trimite curent la pompa pentru a amorsa, pentru ca benzina sa ajunga la motor, sa nu fie conductele goale, deci contact pus pentru cateva secunde, sau ce timp pompa baga ceva benzina, deci cineva ii da curent.
La service nu primesc aia masini mai vechi de 2000? Wow de ce? Ce nu e tot masina sau cum? Pai ce meseriosi is aia? Daca ai o masina antica, sau cum le mai zice, aia nu se baga ori ce? Un servis ar trebuie sa repare orice, si biciclete si trotinete, daca vrei sa faci bani repari de toate nu? Nui de mirare ca aia is depasiti, is mecanici pompieri
Cablul pompei l-ai verificat? Poate ai avut norocul de vreun șoricel si-a ros pe-acolo.
Am pus multimetru, are o valoare mica, banuiesc ca se face 12v cand pornesc. In schimb un releu de sub volan avea 16, nu stiu daca asta ar arecta. Daca ar fi cablul intrerupt, e prin cabina sau pe desesubt?
Sunt mai mult de 2 fire la pompă. Vezi sa nu masori greșit. Poți pune pe cineva țină multimetrul in timp ce tu pui contactul, asa afli daca pompa primește tensiune.
Daca ai o sursa de 12 volti testeaza motorașul pompei, poate e defect.
Am demontat pompa cu totul, am conectat cu papuci si am pus direct pe baterie, merge frumos
Ok, deci motorasul e functional. Firele le-ai masurat sa vezi daca ai tensiune pe ele cand pui contactul?
Da, au o valoare foarte mica, 0.23