Salut! Problema este undeva pe admisie. Incearca sa verifici traseul admisiei sa nu ai eventuale scurgeri de presiune, probabil vreo garitura imbatranita - verifica cele 4 garnituri de la admisie(cod piesa 06A 133 227 D - cauta pe google ca sa vezi cum arata, daca sunt imbatranite; ciupite, inlocuieste-le).
Daca problema persista posibil ca debitmetru sa aiba ceva probleme - cauta pe cineva cu un vcds sa ti-l probeze.
Problema este ca motorul face așa doar cand este rece, cand este apa la 90 de grade este totul normal.
Da, pentru ca in ECU ajung valori eronate ale debitului de aer, iar acesta nu va sti sa faca dozajul aer/benzina corect. Cand motorul este rece amestecul este bogat(mai multa benzina decat aer).
Deci problema ar fi la galeria de admisie? Ceva garnitura coaptă sau rupta, trage aer fals.
Da. Exista ceva sprayuri pentru detectarea neetanseitatilor la admisia motorului. Poti folosii unul daca nu vrei sa mergi la service din prima si vrei sa mai incerci acasa sa-i dai de cap.
Ok, mulțumesc pentru ajutor, o sa revin cand o sa schimb acele garnituri, daca va face la fel sa fie problema debitmetrul dupa cum a-ti zis?