Toate autoturismele cu cutie automata au un racitor de ulei montat intr-un bazin/capac al radiatorului. La "automate" uleiul se incalzeste mai tare din cauza frictiunii existente in ambreiajul hidraulic. Legatura intre racitor si cutie este tealizata cu conducte si furtune. Acele furtune de obicei se gasesc doar pe producator original si da, pot costa 900 de lei. Dar cum romanul este inventiv, poti adapta (daca ai un mecanic priceput) alte furtune de la alte aplicatii, presiunea de ulei nu este mare.
Da asa este impreuna, adica furtunele se leaga la acelasi radiator si apa si transmisia, deci este ceva gen 2 in 1. Furtunele si tevile de metal pot fi verificate daca is de vina, adica teava fisurata sau furtun, dar s-ar putea sa curca pe la baie sau pe la locul unde se leaga aceste furtune sau conducte, deci ar putea fi garnituri si nu tevi.Dar trebuie verificate.Si nu stiu cat costa, dar le poti lua de la dezmembrari nu trebuie neaparat sa fie noi ci doara bune. Daca vrei sa vezi un radiator de la masina ta intri pe google si scrii ceva de genul "2010 Audi a6 transmission radiator" sau ce audi ai ca nu stiu cei ala b8, deci scrii masina si modelu si o sa gasesti poze cu radiatoare si o sa vezi ca ai un radiator cu 4 guri sa le zic asa, eu am gasit din 2008 pana in 2012 si asa arata ai conectii pentru apa si ulei la acelasi radiator, asta inseamna ca e asa 2 in 1.
Poate furtunele te costa cate 100, restul manopera + taxe + impozite + + + profitul calculat.