Totul ii cum ridici ambreaju si accelerezi incet! La benzina prinde ambreaju jos iar la diesel mai sus...Eu cand schimb masinile la condus.O pornesc o las in relanti trag frana de mana bag in treapta unu si ridic incet ambreaju si accelerez incet pana ii prind pct! Dupa aceea las frana de mana si go go go!
Nu e nici o teorie, doar accelerezi puțin în timp ce ridici ambreiajul și gata.
Te obișnuiești oricum după câteva încercări.
Si eu am patit acelasi lucru, am condus masina unchiului meu 1.9 tdi si am plecat de pe loc ridicand ambreajul, dar cand am condus masina tatalui meu 2.0i a trebuit sa apas ambreaj, sa turez motorul pana in 2000 rpm si apoi sa ridic ambreajul. asa faceam. motoarele diesel sunt mai usor de manevrat decat cele pe benzina
Da-i un sprit..motorul posibil sa trebuiasca turat putin.iar cu ambreiajul il vei simti atunci.
In principiul atat cat ridici ambreiajul atat apesi si acceleratia. turometrul trebuie sa fii undeva la la 1500-2000 rotatii
La diesel din cauza turbinei pleaca masina fara sa apesi acceleratia, la benzina turezi putin motorul, si cand simti ca incepe sa cupleze motorul la ambreiaj, apesi usor acceleratia