| osaandy a întrebat:

Salutare. Am schimbat in service rulmentul pe fata stanga la masina mea BMW E39 1997 si de atunci ABS si ASC stau aprinse. Cei de la service mi-au spus sa revin sa faca test motor dar eu trebuie sa plec maine catre Romania si vreau sa stiu daca exista o posibilitate de resetare a erorii ca asta mi-au spus ca din cauza ca a fost schimbat rulmentul este eroare de bord. Ma refer la resetare fara soft sau aparatura asa cum se poate reseta intre doi pini si schimbul de ulei. Multumesc, dau funda celui ce ma rezolva.
O zi buna

8 răspunsuri:
| Panamax a răspuns:

Doreii sunt la fel peste tot. Daca era un service ok, nu te lasa sa pleci cu erori in bord.Cel mai probabil ti-au rupt senzorul care citeste pe discul magnetic al rulmentului.

| osaandy explică (pentru Panamax):

Nu este rupt am verificat si cablul si senzorul si conexiunile este totul ok. Rulmentul nu este chinezisma. Este un service ok mecanicul imi intretine de 3 ani masina nu am avut probleme. Este vina mea ca nu am specificat ca la ora 02.00 noaptea nu am mai avut nici eu si nici el de verificari. Mea culpa. Doream diar sa stiu daca se poate reseta fara softul de service. Multumesc oricum de raspuns.

| Panamax a răspuns (pentru osaandy):

Daca nu-si revine pana in tara, stergi eroarea la ai nostri.

| osaandy explică (pentru Panamax):

La asta ma gandeam si eu dar.....na stii cum e de enervant sa.ti lumineze alea in fata?

Răspuns utilizator avertizat
| osaandy explică:

Am revenit cu amanunte. Ieri am pornit masina se auzea un harait, nu stiu de unde exact, iar cand am feanat la 30km/h a trepidat masina ca si cum s-a activat ABS-ul. Am mai mers cu ea s-au stins becurile din bord de ABS si ASC tot asa facea iar dupa un timp de mers a incetat zgomotul becurile a-au aprins din nou iar acum merge ok dar tot asa cu ele aprinse. Sa fie de la sensor sau poate cablul contact imperfect?