Deci la burnout tragi frana de mana la maxim sa-ti tine si dai tare in masina, bagi in antaia calci ambreaju la maxim apoi calci acceleratia la maxim si iei picioru repede dupa ambreaj si o sa faci burnout, nu stiu daca moare motoru...nus posesor de masina ce-am inteles si eu de la baieti, la drift nu prea merge cu tractiune fata, cand intri intr-o curba dai cu frana de mana si e ca un fel de drift. sper ca ti-am fost de folos
Salut. depinde ce masina ai... zi-mi cati cai are si cati kilovati scoate depinde. daca ai tractiune fata e bine sa bagi treapta intai cum a zis si prietenu acela... si sa calci acceleratia la maxim si sa dai drumu la ampreaj dar sa tii frana de mana. si sa turezi la 5 / 6 miii de turatii pe minut. dar depinde ce masina ai daca ai un vw passat e bine. la drift cu tractiune spate cand intri in curba de drift apesi ambreaju bagi treapta 3 sau a 2 si accelerezi si dai drumu la ambreaj mai tare. dar depinde ma,, astea sunt lucrui ca daca ai permis de conducere ar trebui sa stii si tu ce e aia acceleratie ambreaj,,