Opelul e un hatch usor de intretinut, Audi o limuzina plina de brate consumabile (nu poti schimba bucse, doar bratele cu totul), si cu un compartiment motor extrem de inghesuit, fapt care duce 'in ceruri' costul manoperei, pentru un schimb de distributie, de exemplu. Ca sa ai acces la motor, trebuie sa demontezi bara, faruri, radiatoare, si multe altele.
La Opel n-ai treaba cu caroseria, preturile sunt ok la piesele consumabile sau care tin de caroserie, doar filtrul de particule iti poate face figuri, sau daca nu alimentezi cu ce trebuie, pompa de inalta presiune si injectoarele.
La Audi mai pica si injectoare, turbina, si consuma ceva ulei, fiind 2.0 TDI cu injectie pompe-duse, o porcarie inventata de Volkswagen, tehnologie improvizata in motoarele vechi...
Ca tot s-a trezit Rect-ilian, oricum il am la ignore, de inteligent fara documentatie ce e.
Stiu si eu ca mai are si niste bucse A4, dar eu ma refeream la sistemul de brate, 8 la numar, care se numesc consumabile la orice ora, si nu poti schimba cauciucul din ele, ca la Golf 4, de exemplu (adica bucsile).
Apoi, sa-mi lucreze el la racire sau sa schimbe kit-ul de distributie, in compartimentul asta aerisit http://www.jdengineering.nl/......PD-170.jpg
Cat despre 'strambatura' despre motor, nici posesorii nu il lauda http://vwforum.ro/topic/74681-exista-probleme-la-motorul-de-20-tdi/
Inca e tehnologie pomp-duse, care, cum zice si un utilizator de acolo, are consumul specific de ulei.
L-as invita pe Rectilian la o 'partida' de mecanica, mie mi-e clar ca vorbeste despre masini doar din postura unui simplu 'beleste-ochii', n-a lucrat in viata lui in domeniu. Dar sta mai bine, acolo, pe lista de ignorati. Si el, si inteleptu' astalalt, care intra sa raspunda cu "opiel sunt proaste, evita-le" (asa sunt 60% din raspunsurile lui, si nici macar n-are masina, flamandu').
Macar sfatuieste-te cu cei de pe forumurile VAG, si citeste exact ce probleme au cu masinile lor, ca daca ma auzi pe mine laudandu-ti Opel, si pe laudarosii astia carora le plac Audi-urile ca arata bine, mai rau te zapacim.
Nu te lua dupa asazisii cunoscatori ca nu stiu ce spun.Auzi tu la audi nu poti schimba decit bratele cu totu.Si daca eu ii arat astuia mare mecanic ca sint bucse de vinzare pentru audi asta ceo sa zica? Vorb numai prostii. Dintre masinile astea doua audi e mult mai bun.Si nu are motorul inghesuit deloc. Poate nu s-a uitat la audi a6 si dupa sa vorbeasca.Audi a 4 este foarte aerisit, are spatiu balamuc la motor.Auzi improvizatii facute de vw.nu stiu de ce nu lo angajat pe el daca e atit de mare cunoscator.Eu zic ca audi e mult peste opelu asta prapadit. Opel este o marca de masina slaba, sa fim seriosi.Bine ca pentru un roman care n-a vazut masina in viata lui i se pare ferari.
Audi e o masina premium, tinde sa ajunga la nivel de Mercedes si BMW iar Opiel este o masina low-cost la nivel de Logan sau Chevrolet Aveo.
Stiu, asta, dar referitor la intrebarile mele...
Referitor la intrebarea ta evita Opiel, sunt proaste. Sunt pline serviceurile de ele...
Salut, pai ce sa zic, ambele sunt foarte bune. De picat ( stricat), nu o sa ai probleme cu niciuna din ele, asta daca te uiti atent sa fie intretinuta. Diferenta ar cam fi la motor (nu e o diferenta foarte mare). Ce nu stiu sigur, sunt costurile pieselor, tind sa cred ca piesele de la Opel sunt mai ieftine. Bafta!
Duhan_Mihai_1989 întreabă: