Mi se pare ca legea ii obliga acum sa faca RAR-ul inainte de a vinde masinile, de aia te impinge pe tine sa il faci si apoi sa intocmiti actele de vanzare; scapa el de o grija in plus, si niste acte. E posibil sa scape si de ceva cheltuieli pentru impozit si tva, daca face tranzactia pe "portite".
Dealerii auto fac tot posibilul sa evite plata TVA-ului.
Asa este, primul pas este RAR-ul, ca sa obtii CIV-ul, fara de care nu poti lua masina in evidență la primarie.
Inmatricularile romanesti sunt un circ, mergi pe mana omului de la parc, ca stie el care e mersul in judetul vostru.
In functie de cheful functionarilor, procedurile difera de la o localitate la alta.
La noi oricum e ca naiba, la inmatriculare te plimbi la 3 institutii care nici macar nu comunica intre ele, desi sunt toate de stat, bugetare.
Stiu ce spui, dar ma intrebam daca ar fi putut oare sa duca facturile cum ca eu am achizitionat auto si sa mi dea fiscalul inainte, el mi-a spus ca dupa ce facem rar ul si avem actele romanesti... acum nu stiu
Ar avea sens, am citit ceva si despre asta
iti multumesc frumos!
Mi se pare ca legea ii obliga acum sa faca RAR-ul inainte de a vinde masinile, de aia te impinge pe tine sa il faci si apoi sa intocmiti actele de vanzare; scapa el de o grija in plus, si niste acte. E posibil sa scape si de ceva cheltuieli pentru impozit si tva, daca face tranzactia pe "portite".
Dealerii auto fac tot posibilul sa evite plata TVA-ului.