Eu nu am lucrat la motoare decat in regim hobby, dar m-as uita in parametri, la presiunea din rampa (FRP), daca as putea sa aflu care este valoarea normala. Ori ai presiune prea mare, ori prea mica.
Daca e presiune mica, cauzele pot fi:
-filtru motorina vechi/conducte infundate sau neetanse
-pompa de alimentare defecta (sau ceva din instalatia ei electrica)
-pompa de inalta presiune e pe duca, si nu mai ridica presiunea suficient;
-un injector s-a blocat deschis (sau mai multe), si din cauza asta nu se mai mentine presiunea.
Daca ar fi injector, ai avea fum negru.
Poti sa mergi cu ea, daca nu ti s-a aprins nici un bec grav in bord (legat de ulei sau racire).
Limp mode poate aparea daca turbina baga prea mult, sau de la multe alte cauze. Numai dupa diagnoza vei sti ce are.
Salut, am fost acum sa fac o diagnoza mi-a dat eroare P228C, posibile cauze
Clogged or Damage Fuel Filter
Faulty Fuel Pressure Regulator
Faulty Fuel Pump
Faulty Fuel Pressure Sensor
A mai intalnit cineva eroarea asta?
Eu nu am lucrat la motoare decat in regim hobby, dar m-as uita in parametri, la presiunea din rampa (FRP), daca as putea sa aflu care este valoarea normala. Ori ai presiune prea mare, ori prea mica.
Daca e presiune mica, cauzele pot fi:
-filtru motorina vechi/conducte infundate sau neetanse
-pompa de alimentare defecta (sau ceva din instalatia ei electrica)
-pompa de inalta presiune e pe duca, si nu mai ridica presiunea suficient;
-un injector s-a blocat deschis (sau mai multe), si din cauza asta nu se mai mentine presiunea.
Daca ar fi injector, ai avea fum negru.