Mda, e bun, daca au pus aia transmisii de astea pe Jetta, bv lor, transmisiile astea is cele mai scumpe la ora asta si cele mai bune.
Acum ce s-a intamplat la tine, e ceva problema pe undeva.Ma refer problema la transmisia aia.
Lumina aia egine nu s-a aprins? Treb sa spui ce lumni ai aprinse la bord care nu ar fi trebuie sa fie aprinse.
Motorul sa turat, pentru ca ai apasat tu acceleratia, acolo nu-i nici o problema, doar ca na mai cumpat transmisia in timpul ala, cam aia s-a intamplat, si turatiile sau dus in sus rapid.
Acu trebuie sa vezi de ce na cuplat ambreajele alea.Cutia asta ce spui e dublu ambreaj, doar VW o numeste DSG, restul de fabricanti o numeste DCT, adica Dual Clutch Transmission, adica are 2 ambreaje, o sa mai gasesti si sub numele de twin clutch.
Dar cum aceasta transmisie are senzori mai peste tot, de e ceva problema imdiat si aprinde lumina aia engine.
Asa ca verifica daca ai lumina aia ON, atunci e clara, scanezi, vezi ce cod da, cauti dupa cod, afli problema, dupa rezolvi.Pac tac din 2 vorbe team si rezolvat
Bine ca eu am scris multe vorbe, sa ai macar o idee despre situatia in care esti tu.
Ce am spus eu mai sus, este valabil doar pentru masinile cu benzina, motorina.
Astea hibrid, nu stiu, cauza ar putea sa fie si altceva, nu stiu exact cum functioneaza masinile astea cu baterii si combustibil fosil.Pot sa aflu, dar cum nu e problema mea nu are rost sa ma complic adica sa caut ceva pentru persoane straine, oricum de as cauta si ti-as spune si alte cauze, tot nu ai putea tu sa rezolvi, asta daca exiata intr-adevar o problema.
Tot la mecanici ajungi, bineinteles ca aia is cam pe dinafara si ei la masini de genul asta, or sa se uite ca la urs
Asa ca roaga-te sa fi fost doar ceva legat de partea electrica cea cu baterii, alea sa fi intirziat trecerea de la baterie la combustibil, zic si eu, cum am spus nu ma uitai niciodata la o masina genul asta.
Masinile astea daca e sa ai una, e buna sa o iei de noua, altfel iti maninca zilele, pentru ca no sa stii ce sa-i faci, nici mecanici buni pentru ele nu prea sunt, deci eu unu as evita astfel de masini, care oricum nu is de viitor.
Ar putea fi ceva probleme la stiu si eu ce are masina aia, cand face trecerea de la baterie la benzina sau ce ai tu acolo.Pt ca la viteze mici, functioneaza pe baterii, cand bagi picioru in ea mai tare, trece pe benzina sau motorina, ceva controleaza chestia asta si acolo ar putea sa fie o problema.
E de la cutie. Nu se cupleaza. Am avut un CC tot cu dsg7 (rar pentru cc) si s-a intamplat ce descrii, f rar. Pana la urma tot cutia de viteze s-a stricat - i s-a ars un chip - si n-am mai avut chef de ea, asa ca am vândut-o fara cutie )
Daca a ta mai e în garanție du-o neapărat la service