Pai tu nu îți dai seama daca mașină consuma mult? Fa un consum la pompa sa vezi cat consuma real.
Despre ce OZN-uri vorbesti pe aici? Vorbesti despe consumul teoretic, ceti afiseaza masina cumva?
Asa si care ar fi problema? Fa consumul real, apoi stii cit consuma masina aia.
Ce iti arata o masina nu este real, este ceva estimativ, deci nu e de luat in sama.
Umpli rezervoru, asta daca ai bani pentru asa ceva dai km la zero si conduci pana stiu si eu jumate sau 1 sfert de rezervor sa mai ai, apoi bagi iar combustibil, vezi cit bagi citi litri, stii citi km ai mers, ala este consumul ala real, adevarat, nu povesti ce iti afiseaza masina.
Masina iti afiseaza un consum estimativ la situatia data.Asa poti sa urci un drum in panta de 1 km si o sa spui vai e jale ori cobori un drum, masina consuma mai nimic, o sa spui ca mergi cu aer , deci consumul este in fctie de drum, de cit si cum accelerezi etc, la momentul respectiv.
Lasati povestile si faceti consumul real, asa stii cit consuma risnita aia.
La mers 1 km dus și 1 km întors calculezi consumul cam așa
- 1 litru la 3 drumuri de 1 km
- ar veni cam 30% consum
Pare mare consumul dar pe distanțe scurte așa faci consumul.
Nu bagi 50 de litri și faci 500 de drumuri de 1 km.
Nu bagi 50 litri și faci 500 de drumuri de 1 km.
La consum de 10% faci 500 km cu 50 litri mers la drum lung.
Cu 50 de litri nu faci 500 de drumuri de 1 km.
Faci cam 150 de drumuri de 1 km.
Tu resetezi des consumul si automat masina va calcula rangeul tot mai des. Nu reseta consumul 200-300-400km si o sa vezi ca rangeul devine din ce in ce mai constant.
Avand BLS schimba neaparat saibele la injectoare si verifica injectoarele (pe banc, nu pe canalul 13 vcds cum toti Dorelii verifica. Ai PD, nu CR)
anonim_4396 întreabă: