La rezistenta aia, ce spui ca te uitasi, e buna si aia, adica de unde stii tu cai buna? Ala este un sensor, asta daca ar fi ce cred eu, ala citeste temp apei, o trimite catre computer, ala da curent la acel ventilator.
Nu mai stiu cum se numeste chestia aia, dar banjui ca despre ala vorbesti, cand spui rezistenta.Aia trebuie sa verifici, cand temp apei mare, ar trebuie sa vina curent la ventilator, deci nu vine, ala ar fi de vina.
Fai un jumper, adica o sirma bagata acolo sa dea semnal tot timpul la computer, macar sa verifici sa vezi daca pleaca asa ventilatorul.
Daca pleaca, atunci ala ar fi de vina.
Pai am făcut chestiia asta și nu se întâmplă nimic. am pun apoi un fir pe borna plus la baterie și pe unul din pini mufei și asa porneste
Nu ai facut. tu ai verificat doara ventilatorul, asa cum ai descris, adica ai pus ventilatorul pe direct.
Chestia aia acolo cei spui tu resistenta, aia citeste nu stiou ce temp a radiatorului, trimite la computer si ala da drumul la ventilator, da curent la ventilator.
Tu ce ai facut ai ocolit acea piesa, ai pus direct ventilatorul la baterie, asa ai vazut ca functioneaza.
Uneori chiar de functioneaza, ventilatorul nu-i bun.Nu stiu exact sa spun de ce, dar am patit si eu asa la o masina.
Am pus pe direct, ventilatorul functiona, dar cand era sa functioneze cu toate puse unde trebuie nu mai o facea.
Daca la tine spui ca ventilatorul functioneaza, ar fi acea piesa de vina.Cum am spus acea rezistanta, asta daca o fi l; a ce ma gindesc eu, pui firele intre ele, le legi intre ele, alea ar da semnal la computer topt timpul si ar trebuie sa vezi daca ventilatorul functioneaza.
Fa asa ce am spus si vezi ce se intimnpla.
Uneori un ventilator daca functioneaza, poate sa fie rau, adica cand sa functioneze, cand sa nu, asa ca ar fi bun sa pui si un ventilator nou.
Duo în servis?
Sa duci masina in service auto ce nu ai inteles?
Ceea ce nu ai înțeles nici tu
LSebastian întreabă: