La tipul ala de motor (tfsi ) recomand sa-ti cumperi un tester de 150 lei vagcom nu altceva, si sa incepi sa inveti, altfel o sa dai multi bani la mecanici de cele mai multe ori incompetenti.
Testerul iti va spune imediat problema si modul de rezolvare.
Poate fi clapeta de la galeria de admisie, cu testerul o poti verifica daca lucreaza si poti face o adaptare care dureaza 3 minute cu motorul pornit.
Poate fi si egr-ul, este integrat in galeria de admisie dar si acolo poti face adaptari si stergeri de erori.
Poti verifica presiunea benzinei in rampa este 60 de bar sau pe aproape.
Si cel mai important la 80. 000km sa inlocuiesti intinzatorul superior al lantului de distributie, are prostul obicei sa cedeze prematur si face dezastru.
Costa vreo 300 de lei pe original.
Distributia completa poti sa o faci la 150.000 Km costa vreo 5000 de lei si se face doar cu piese originale si mecanic expert.sunt 3 lanturi doua intinzatoare hidraulice unul normal si o gramada de patine.
Baietii care fac stage 1 stiu sa interpreteze erorile si au testere adevarate de mai multe feluri.
Daca nu mai trage ca inainte este posibil sa fie sarit un dinte la lantul de distributie, daca mai sare inca unul stramba supapele. Si da eroare misfire cilindru 3 parca., nu eroare de pozitionare.