S-a demontat instalatia cum trebuie?
A fost secventiala, sau de tip vechi?
Cele de tip vechi, baga gazul prin clapeta de aer, iar pentru montaj, se face o gaura undeva pe tubulatura.
Daca masina ta are debitmetru, iar acea gaura e dupa el si nu e astupata cum trebuie, trage aer fals, de aia face asa.
Si apropo de debitmetru, daca nu e de la 'gaura', scoate mufa debitmetrului si vezi daca mai face asa. Daca nu mai face, inlocuieste debitmetrul.
Daca nu e nici una din cele de mai sus, verifica tot ce e consumabil la aprindere: fise, bujii;
Capac delco nu cred ca ai, bobina de inductie daca e slabita, iti da semne la pornirea la cald (porneste la cheie mai lunga cand e incins motorul, si afara e cald).
Pe langa astea, mai poate fi de la distributie. Chiar si mecanicul meu, foarte bun de altfel, a gresit 1 dinte la o distributie de Passat 1.6 benzina, masina pornea ok, mergea rotund, tragea cat de cat, dar trecea foarte repede in frana de motor, se oprea la relanti, si nu mai tragea inainte.
Am mers la un mecanic foarte bun, specializat in diagnoza si motoare, care si-a dat seama dupa parametrii motorului, ca nu e tras la punct corect. A desfacut din nou distributia, a avansat (sau devansat, nu mai stiu) un dinte, si masina si-a revenit miraculos.
Asa ca grija mare, 80% din indivizii din service-uri, care vin cu laptopul sa faca diagnoza, habar n-au sa citeasca altceva decat erori. Mecanicii care au facut cursuri de diagnoza computerizata, stiu sa citeasca parametrii motorului, iar softurile bune au parametrii recomandati de fabrica. Fac o comparatie, si stiu daca e in regula sau nu, iar cand nu e in regula, doar experienta lor poate spune de la ce anume au iesit alti parametri. Nu e treaba de mecanici cu 8 clase.
Am patit sa merg cu un Ford la reconditionat injectoare, dupa ce mi-a facut diagnoza un "mecanic" de ala cu 8 clase, iar cand am mers la atelierul de injectii, nu avea nici o problema la injectie. Am schimbat service-ul, unde un nene cunoscator, a facut diagnoza, mi-a spus din experienta ca e infundat un senzor de citire a turatiei, iar "ca fapt divers", a observat ca turbina nu baga deloc. Mi-a aratat si mie pe diagnoza, in loc de +0. 5bar~+1. 15bar, cat ar fi fost normal la masina aia, aveam -0. 79bar, deci motorul functiona aspirat. Spune-mi acum, la ce se uita 'mecanicul' care facuse diagnoza inainte, daca m-a trimis sa repar ceva ce n-avea nici pe ma-sa, si nu stie ca un turbo baga presiune, nu vacuum?
P.S.: Pentru VW am si eu interfata pentru diagnoza, mai exact o mufa care se baga in bord (merge si la masina ta, si la Golf 4, Skode...), pe celalalt capat are USB care intra in laptop, iar in laptop am instalat un soft pentru el. Erorile le citeste, le sterge, modifica diferite setari... Si costa maxim 100 de lei.
Secvential a fost adica are injectoare cu 2intrari gaz si benzina mai am sa incerc treaba cu debitmetru scos fisele si bujiile sunt schimbate sunt puse noii cumparate de mine
Posibil sa fie de la pistoane.
Incearca sa te duci la un service sa o verifice/sa ii faca o revizie.
Care, alea de la pompa de frana?