| ReluRen a întrebat:

Salutare!
Am un Audi A5 2.0 TDI 177 Cp, Manual!
S-a cam uzat volanta si ambreiajul si este timpul să le schimb.
Precizez ca volanta este cu masă dublă.
Problema este ca pretul pentru un Kit de volanta cu tot cu ambreiaj este destul de scump, undeva la 4000 lei.
Și am căutat pe net si am văzut ca acestea se pot reconditiona.
Atat ambreiajul cat si volanta...
La modul ca sunt firme care se ocupă cu treaba asta...
Si am vazut ca este mult mai ieftin.
Am luat legătura cu cineva care se ocupă cu asta si mi-a cerut 1600 lei, pentru a le reconditiona pe amândouă.
Voi ce părere aveti?
E ok să le reconditionez?

3 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Io am Opel din 2005 si am scos linistit in jur de 3000 de lei ca sa schimb tot kitul de ambreiaj. Dupa aia am mai schimbat si suspensia, pe la acelasi pret.
Tu ai A5 (care nici nu exista in 2005), si te uiti la maruntisuri?
thinking
Eu zic sa iei decizia corecta.
Eventual o volanta ieftina si doar ambreiajul rectificat. Desi o placa de presiune coapta nu cred ca se poate repara, trebuie alt fier.
Eu sunt mecanic de ceva timp, si am vazut multe placi de presiune rupte sau cu fisuri.

| GligoresiLaruca a răspuns:

Teoretic se poate, dar nu toate atelierele care se ocupa de asa ceva au aparatura necesara sa echilibreze volanta.
Si daca vibreaza dupa ce ai montat-o ce mai faci?

| ReluRen explică (pentru GligoresiLaruca):

Și asta e adevărat da...
Îmi poți recomanda un atelier bun?