Bmw ofera neplaceri in reparatii. Nu e chestie de motor dar masina e prost facuta sa dea probleme. Germanii nu mai fac masini bune, volvo ar trebui sa reziste destul de bine. Japonezele sant cele mai bune raman masini fiabile la buget de nimic
Accepta sfaturi doar de la proprietari, adica du-te pe un forum de Volvo si unul de BMW.
Eu am un TFSI 1.8 turbo benzina cu 450.000 km cu stage 1la 220 de cai cu turbina originala, motor totul cum a venit din fabrica, nu mananca mai mult de 300ml de ulei la 15.000 km nu a dat niciodata probleme, 4x4 etc.Nu vrei sa auzi ce abera despre modelul asta moraru claudiu marele bagator de seama auto pe TPU sau celalalt "specialist" turbinavopsita
Culmea, ai ales 2 masini cu 2 motoare ce sunt facute de PSA. Motorul 1.6 benzina de la BMW nu e considerat prea fiabil. Nu era prea fiabil nici fara turbina, acum ca are si turbina e mai rau. Cel 1.6 de pe Volvo e acelasi de pe ford, citroen si mazda. Atata timp cat il conduci in exterior si doar in oras nu ar trebui sa ai probleme mari. deci nu pot sa le recomand pe nici una in mod deosebit. Personal as merge pe ceva japonez/korean sau Renault daca vrei benzina si pentru diesel orice cu 2.0 TDI de la VAG, 2.0 diesel de la BMW dar sa ii schimbi distributia, Renault diesel 1.5/1.6 sau Hyundai/Kia diesel 1.6.
Dar revenind, dintre ford si volvo eu as merge pe volvo fiindca motorul e mai ok teoretic (asta daca nu se duce DPF).