Suportii motorului si al cutiei sunt ok?
Nu poti exclude complet posibilitatea unei volante care bate, sunt foarte multe cazuri de volante care bat de noi.
Știu cum bate o volanta pentru că am trecut prin experiența neplăcută dar nu-i aia pentru că mie mi se aude că și când ai bate odată cu un ciocan de cauciuc undeva in stânga pe zona cutiei de viteze, și în privința suporturilor... Doar 1 e nou schimbat cel de dedesubt, celelalte 2 sunt tot așa din fabrica
....plm 20 ani ))
Volanta are doua tipuri de batai pe care le face. Unul e sub forma de vuiet, care se aude in mers si la relanti. Ala apare la multe volante noi.
Celalalt e un zgomot metalic, un trancanit care se aude la pornirea si oprirea motorului, de obicei la volantele vechi.
Eu zic sa verifici tampoanele, s-ar putea sa joace motorul la pornire. La VAG se rupe de obicei cel din fata motorului, si e mai greu se sesizat; apare doar acea bataie pe sub masina la pornirea motorului si/sau la datul cu spatele. Bataia e de obicei de la evacuare, care se deplaseaza mult cand ai un suport rupt. Se si rupe racordul flexibil al evacuarii, din cauza asta.
Am doar un " poc" la pornire, la oprire nu-i nimic, și la pornire a făcut foarte rar ieri fiind a3-a oară....la mers înainte și înapoi nu face, e ca și când ai bate odată cu un ciocan de cauciuc pe undeva pe la cutie, prin zona aia eu aud