| Bizzy18 a întrebat:

Salutare! Am un opel asta j( 1. 7cdti) imi ramane cuplat aerul conditionat incontinuu, chiar daca eu il dezactivez sa-mi bage venitilatia clasica la temperatura de afara, el baga in permanent rece. Care ar fi problema? Cred nu tine de marca, este o problema intalnita la toate marcile auto. Multumesc.

3 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Pune un op-com, vezi ce presiuni ai la AC, vezi erorile de la climă.
Ca să nu folosească freon trebuie să activezi funcția eco sau să debifezi AC, nu știu exact cum e meniul la J.

| relian a răspuns:

Daca e asa cum spui,atunci ar fi de vina ambreajul de la compresor,dar mai verifica odata,vezi ce butoane ai apasat.

Un amic,a mers ani in sir cu masina fara aer conditionat,odata a vrut sa vina sa ne uitam,sa reparam etc,dar a intervenit ceva si a lasat-o balta.
A vindut masina altuia,iar el ca un om bun,sau sa arate ce om bun este,i-a spus aluia,vezi ca AC-ul nu functioneaza.
Ala apasa pe buton si a plecat aerul conditionat laughing asta se uita si nu-i venea sa creada,el niciodata nu pornise aerul de fapt,daduse pe ventilator pe mai stiu eu ce butoane,dar nu apasase niciodata butonul AC laughing

Avea o vorba cand ne intilneam-am fost pana la cotl sa iau tigari,deja am facut dus laughing adica ca transpira ca nu-i mergea AC-ul

Asa ca si tu,mai baga odata, vezi daca intr-adevar ai deconectat ce spui, ce butoane ai,
apoi daca intr-adevar e cum zici cred ca so bolcat ambreajul pe cuplat, deci ala trebuie schimbat.

Cum ai putea sa verifici?
Daca compresorul ar fi blocat si ar merge ar trebuie sa simti asta, daca esti atent poti sesiza diferenta cum ruleraza motorul singur si cand este cuplat compresorul, motorul trage mai din greu, sau ar trebuie sa stii cum se audea motorul fara AC si cand cuplai AC.

| IceRope a răspuns:

Probabil cuplajul compresorului a rămas înțepenit în poziția "strâns". Mergi la mecanic, tu nu ai ce-i face.