| AdelynaStan a întrebat:

Salutare am un opel astra g 1.7 dti si mi se supra încălzește motorul menționez ca i-am scos termostatul i-am spalat radiatorul și toate furtunele azi i-am verificat și furtunoase de retur dacă vine apa inapoi și nu vine nimic inapoi ce ar trebui sa fac

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Pai e clar ca pompa de apa era defectul principal. Inlocuieste-o si probabil vei scapa de problema.
Spuma de pe busonul de ulei este normala, daca se circula drumuri scurte cu masina.

7 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Undeva este infundat circuitul apei.
Verifica intreg circuitul, prin suflare!

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Vezi pompa de apa.
Antigelul este curat, sau are ulei in el?

| AdelynaStan explică (pentru NoTurbinaNoGood):

A avut ulei de la termoflot am dat pompa de apa jos și paletii se învârt pe ax

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru AdelynaStan):

Motorul ala e destul de slab la partea de chiulasa. Am si eu unul, nici nu mai mir ca se supraincalzeste, e plina instalatia de ulei.
Si e versiunea veche, 1.7 TD, fara termoflot. Doar din chiulasa vine uleiul.
Dar la baza problemei au stat cativa factori:
1. bulbul de radiator declanseaza ventilatoarele abia la 103 grade, asa e de fabrica
2. bulbul era defect si am descoperit prea tarziu (dupa ce am puscat garnitura)
3. vasul de expansiune avea o fisura, iar antigelul nu statea la presiunea normala.

Am scos si eu termostatul la ea, pe drum drept statea prea rece motorul, cand incepeam sa urc serpentine la fel facea, se ducea in 100 si peste.
100% e vorba de garnitura de chiulasa puscata in cazul meu, si prea multe depuneri in radiator. L-am curatat eu, dar baga si funingine.

La motoarele cu probleme la chiulasa mai intervine supraincalzirea si din cauza compresiei care intra in antigel, formeaza goluri de aer si dezamorseaza pompa de apa, merge in gol pana cand reuseste sa traga iar antigel.

| AdelynaStan explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Are putina spuma pe capacul de la ulei.si în cazul acesta ce trebuie facut

| AdelynaStan explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Și paletii de la pompa de apa se învârteau în gol pe ax și nici circuitul nu și-l făcea înapoi în vasul de expansiune,

| AdelynaStan explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Mulțumesc mult

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru AdelynaStan):

Pai e clar ca pompa de apa era defectul principal. Inlocuieste-o si probabil vei scapa de problema.
Spuma de pe busonul de ulei este normala, daca se circula drumuri scurte cu masina.