Pai e clar ca pompa de apa era defectul principal. Inlocuieste-o si probabil vei scapa de problema.
Spuma de pe busonul de ulei este normala, daca se circula drumuri scurte cu masina.
A avut ulei de la termoflot am dat pompa de apa jos și paletii se învârt pe ax
Motorul ala e destul de slab la partea de chiulasa. Am si eu unul, nici nu mai mir ca se supraincalzeste, e plina instalatia de ulei.
Si e versiunea veche, 1.7 TD, fara termoflot. Doar din chiulasa vine uleiul.
Dar la baza problemei au stat cativa factori:
1. bulbul de radiator declanseaza ventilatoarele abia la 103 grade, asa e de fabrica
2. bulbul era defect si am descoperit prea tarziu (dupa ce am puscat garnitura)
3. vasul de expansiune avea o fisura, iar antigelul nu statea la presiunea normala.
Am scos si eu termostatul la ea, pe drum drept statea prea rece motorul, cand incepeam sa urc serpentine la fel facea, se ducea in 100 si peste.
100% e vorba de garnitura de chiulasa puscata in cazul meu, si prea multe depuneri in radiator. L-am curatat eu, dar baga si funingine.
La motoarele cu probleme la chiulasa mai intervine supraincalzirea si din cauza compresiei care intra in antigel, formeaza goluri de aer si dezamorseaza pompa de apa, merge in gol pana cand reuseste sa traga iar antigel.
Are putina spuma pe capacul de la ulei.si în cazul acesta ce trebuie facut
Și paletii de la pompa de apa se învârteau în gol pe ax și nici circuitul nu și-l făcea înapoi în vasul de expansiune,
Mulțumesc mult
Pai e clar ca pompa de apa era defectul principal. Inlocuieste-o si probabil vei scapa de problema.
Spuma de pe busonul de ulei este normala, daca se circula drumuri scurte cu masina.