Pai invarte, nu invarte?
Bateria e noua, e veche?
Ai pus un tester, ai toti senzorii ok, bujiile sunt verificate?
Ce ai investigat tu, ai masurat incarcarea si atat?
Bateria este noua
I-am scos și plusul peste noapte la baterie, am lasat-o doar cu minusu sa fiu sigur ca rămâne încărcată și degeaba
Nu mai este buna bateria.Se incatrca dar nu mai tine curent mult timp.
Alternatorul din ce spui este bun.Bateria poate sa aiba si 3 lulele de curent ea tot voltii aia iti va arata.
Sa verifici o betrie ai nevoie de un scaner special.Deci bateria ta este rea.
Cine spune ca alternatorul este de vina greseste, ala daca scoate 14.6 V atunci e brici.Verifica si citi amperi baga, daca ai aparat de masura pentru amperi, inchide AC si alte chestii ce consuma curent si verifica amperii la cablu rosu ce merge in baterie cu motorul pornit. Daca amperaju fluctuiaza atunci da nu-i bun.Treb sa masori fctie de alternator un curent care sta fix, 10-15 sau 20 amperi.
Ori daca ai posibilitatea sa scanezi undeva bateria si alternatorul, ar fi bine, asta daca gasesti undeva care face chestia asta moca.
In state orice magazin de asta de piese auto iti scaneaza masina, bateria alternatoru moca au scule speciale pentru asa ceva.
Verifica si cablurile. bornele daca is bine strinse.
De exemplu la un alternator de sa zic asa 120 amperi, ar trebuie sa masori la cablu ce duce la baterie undeva la 15 amperi.La altul de 160 ala baga undeva la 20 amperi, difera de alternator si baterie de citi amperi este.
Deci este clara ca bateria ta nu este buna.Dar sa stii sigur ce nu este bun trebuie sa scanezi atit bateria cit si alternatorul.Dar asta cu un scaner special pentru asa ceva.
Cind mai cumperi baterie ia si tu una AGM sau cum se mai numesc, e mai scumpa dar este f buna.
Incearca cu alta baterie. Daca era electromotorul, nu conta ce tensiune are bateria, trebuia sa faca la fel. Bateria are 12.7v, dar la pornire ia tot amperajul, fiind obosita.