Nu cunosc deloc directia masinii tale, dar mie imi pare a fi o problema la coloana de directie, pompa servo sau caseta de directie.
Verdictul final il poate da doar un mecanic, la fata locului, si chiar si asa, poate gresi, sau poate sa nu-si dea seama, pana nu desface tot.
Daca are acel sistem de nuci (de la caseta spre bieleta/capat de bara, daca nu ma insel), ar putea fi gripata una, si cred ca e una din variantele simple. Depinde ce articulatii mai are coloana de directie ( axul de la volan pana in caseta), ar putea fi gripata una din ele.
Spui perla dupa perla.
RCA-ul despagubeste daunele provocate altora in caz de accident.
CASCO nu acopera intretinerea masinii.
Hai lasa prostiile si vorbeste frumos si respecta-i pe ceilalti. Uite unde era expertul...
De ce nu il duci la un service si sa-i faci ITP-ul periodic conform legii? E clar ai probleme cu directia si cei de la servici iti vor face geometria rotilor se vor uitala volan si la modul cum actioneaza rotile.
Cei de la servici? Si daca lucreaza la brutarie?
Si cum sa bage masina la ITP, daca are o defectiune? O sa-l pice.
Cei din service sunt dobitoci, daca se uita la tapiteria volanului, si fac test de geometrie, cand problema lui e din coloana de directie-caseta cel mult.
David24876 întreabă: