Poți face simplu și fără complicații o reinstalare a softului computerului de bord. Posibil : Sunt mulți senzori ce pot păcăli softul - de unde și intreruperile amintite
Faci diagnoza, vezi ce vrea sa iti spuna masina.
Problema ar putea fi chiar de la alimentare: pompa rezervor, filtru sau conducte.
Mai mult nu pot recomanda, daca nu vad masina.
Ignora aberatiile precum rescrierea softului, ala nu se modifica/sterge peste noapte.
"Mai mult nu pot recomanda, daca nu vad masina"?
nu te lua după toți neaveniții, fă ce-ți zic, n-ai numai de câștigat! pot să-ți explic și de ce dar intreabă-l pe cel ce dispune de softul in cauză
Stii, daca s-ar pune diagnosticurile in baza discutiilor cu proprietarul, nu ar mai exista inginerul care face constatarile inainte si dupa intrarea in service (deviz, etc).
Stiu ca la VAG sunt o caruta de probleme 'informatice', dar intreruperea in sarcina si la relanti, poate fi numai de natura fizica, probabil mecanica.
De la senzorii MAP/MAF nu poate fii?
Vezi pe diagnoză ce eroare ai, de acolo pornesti.
"| NoTurbinaNoGood: intreruperea in sarcina si la relanti, poate fi numai de natura fizica" - e părerea ta, păstreaz-o!
ps - RALANTI
Eu nu ți-am cerut nici o aprobare.
Ce aparatura folosești la adaptări?
Mergi la un mechanic. Poate sa fie din mai multe cauze si plus, mai bine nu te-ai lua dupa unele sfaturi de pe TPU ca ajungi sa-ti iei una noua, din nou, mergi la un mechanic!
Nu mă iau, dar o părere nu strică.