Verificat turbina, limp mode de acolo vine. Daca e defecta se inlocuieste, reparatia nu va tine e ca si cum ai carpi niste pantaloni rupti.
E bine sa schimbi si acel injector, dar apoi trebuie facuta calibrare daca nu ma insel, sau cel putin intrebi daca pui un injector original daca necesita ceva software sau se calibreaza singur ECU in momentul in care se pune acel injector.
Ce eroare are injectorul? Poate el declanseaza limp mode.
Fenomenul pe care l-ai explicat tu, de obicei vine de la geometrie blocata/actuator defect, iar cand ajungi pe la 120km/h se depaseste presiunea maxima pe care o poate inghiti motorul, iar pentru a nu se intampla ceva cu motorul, se limiteaza (limp mode), pana la urmatoarea repornire.
Dar cand e de actuatorul/geometria, de obicei ai o eroare "positive deviation".
Ce "tester" ai?
Verifica actuatorul de pe turbina, am avut aceeași problemă tot la un AJM si acolo o a fost problema