Aparent, motorul ala are in continuare capsula de vacuum, doar ca exista senzor pe ea.
https://www.pieseauto.ro/oferte/actuator-turbo-cayc/
Eroarea pe care o ai se refera la informatiile pe care le-a raportat senzorul, nu la defectarea sa, deci cauza ar putea fi comanda de vacuum (blocul de valve sau electrovalva N75), mai mult decat defectarea senzorului in sine.
Ai grija la ce service mergi, ca foarte multi vor recomanda inlocuirea senzorului/capsulei si apoi reconditionarea turbinei, de incompetenti ce sunt, nefiind de fapt o rezolvare sigura, si cu atat mai putin ieftina.
LE: se pare ca ai noroc, la motorul tau este clasica electrovalva N75, pe care o poti comanda si inlocui singur, in fata blocului.
https://www.youtube.com/watch?v=ozEutDgac-A
Nu stiu exact ce motor este ala, dar defectul cred ca se refera la actuatorul de pe turbina. Ceva imi spune ca ar putea fi actuator electric, fara vacuum. Poate s-ar rezolva cu o demontare si curatare.
Golf 6 1.6 tdi cayc, asta cred si eu ca este ceva legat de sistemul turbinei, initial mi-a fost teama sa nu fie fix turbina sau filtrul se particule. dar nu sunt ele de vina, astazi am mers in jur de 20 de km cu masina perfect normal (tragea bine)pana sa apara din nou eroarea si sa mi taie din putere (daca era de la dpf sau turbina sa fie infundate la prima apasare de pedala trebuia sa mi apara direct erori si nici sa nu traga ) maine o sa o duc la un service
Sper sa scap oke cu ea, deja luna trecuta am mai avut o problema si n-am chef iar de ea
Multumesc pentru raspuns, fix asta a fost!
Am fost cu ea la service si un furtunas care duce spre sistemul de la vacuum are un fel de ciupercuta care filtreaza aerul si era infundata.
Din cauza asta turbina nu primea destula presiune de aer iar mie imi dadea eroare la masina pe un senzor regulator presiune supraalimentare.
Mi s-a spus ca filtrul de aer trebuie schimbat regulat pe la 10k km pentru ca are legatura cu sistemul turbinei iar daca este plin de impuritati poate face probleme (eu l am schimbat de fiecare data cand am facut schimbul de ulei asa ca nu stiu de am avut problema asta, la 10-12k km maxim fac schimbul)
Multumesc!
Aparent, motorul ala are in continuare capsula de vacuum, doar ca exista senzor pe ea.
https://www.pieseauto.ro/oferte/actuator-turbo-cayc/
Eroarea pe care o ai se refera la informatiile pe care le-a raportat senzorul, nu la defectarea sa, deci cauza ar putea fi comanda de vacuum (blocul de valve sau electrovalva N75), mai mult decat defectarea senzorului in sine.
Ai grija la ce service mergi, ca foarte multi vor recomanda inlocuirea senzorului/capsulei si apoi reconditionarea turbinei, de incompetenti ce sunt, nefiind de fapt o rezolvare sigura, si cu atat mai putin ieftina.
LE: se pare ca ai noroc, la motorul tau este clasica electrovalva N75, pe care o poti comanda si inlocui singur, in fata blocului.
https://www.youtube.com/watch?v=ozEutDgac-A
A întrat în regenerare filtru de particule, mergi cu a3a constat cu 70km/h turată vreo 20-30km și se va curăță!
Cand intra filtrul in regenerare imi apar erori in bord?
AndreiFanea întreabă:
Richard2003 întreabă: