| CoțoriVasile a întrebat:

Salutare baieți! Am o întrebare.
Am un renault clio 1.6 benzină si am o problema la el... nu știu de ce nu se tureaza cum trebuie, când apăs pedala de accelerație parcă îneaca ceva.
Oare e din cauza ca nu era folosită de mai mult timp? Cam de un an era oprită și daca as dori sa fie turata pana la 5000 zic doar asa, trebuie apasata accelerația la blana vreo 6-7 ori. Parcă e înfundat sau nu știu ce are... Aștept părerile voastre!
P.S. Dau fundă la răspunsul care ar fi poate si 90% singur sau la acel raspuns in care exista mai multe modalitați de a rezolva problema!

Răspuns Câştigător
| NeaNicu78 a răspuns:

Vasile, întrebi și nu greșești ( multi nici macar nu știu să întrebe și să explice problema), la tine problema poate sa fie din mai multe cauze, una de care m-am lovit foarte des este cu contactele oxidate la calculator, conectori, senzori etc, mai poate fi pompa alimentare, un senzor de presiune din galeria de admisie (MAP), dar fără un test de presiune in sistemul de alimentare ( câți bari bagă pompa de benzină ), fără o testare amănunțită sa ști să citești valorile motorului in timp ce este la relantiu sau accelerat nu o să descoperi ușor problema ta. Verifică toate mufele electrice și curățale cu un spray de contacte ( mașina stând un an de zile și înainte funcționând eu asta vad principala problema oxidarea contactelor sau contacte imperfecte.) Bafta și sper să găsești defectul?

9 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Degeaba ne explici tu, cu experienta pe sanie, cum vrei sa "ii dai blana", iar ea se prinde greu. Masina aia trebuie vazuta de un mecanic.
Pot fi de vina:
-clapeta de acceleratie
-debitmetru (daca are)
-distributie (sarita de la punct)
-bujii
-fise
-bobina de inductie
-senzor de turatie
-senzor pedala acceleratie
-EGR
-pompa de alimentare/releu/conducte/sorb
-compresie mica (segmenti/supape)
Iar lista poate continua.

| CoțoriVasile explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Aproape toate astea pe care le-ai descris aici le-am cumparat si degeaba.

| alex495 a răspuns:

Filtru de aer infundat. Modalitatea este sa te duci la service sa bagi bani in ea. Sau sa bagi bani si schimbi tu acasa. Daca nu vreti sa bagati bani in ele luativa frate biciclete, pana si in aia bagi bani la un moment dat, dar infim

| crysty1222 a răspuns:

Pot fi multe probleme, alimentare cu benzina, bujii, fise, bobina de inductie, injectoare, trage aer fals pe undeva, filtru de aer infundat etc. Dupa ce a stat un an, i-ai facut si tu schimbul de ulei, filtre?

| CoțoriVasile explică (pentru crysty1222):

Da i-am facut, am schimbat deja o gramada de piese. fișele, bujiile, chestiile alea doua unde se bag fisele etc. deja mai ramane sa ma duc la un service mai bun! Pâna acum am mers la niste service-uri din zona dar nu stiu mecanicii astia ce are si degeaba am luat atatea piese, mi-au comandat un senzor de acceleratie dar degeaba. nu era de la renault.

| crysty1222 a răspuns (pentru CoțoriVasile):

Asa e in ziua de azi cu mecanicii, greu mai gasesti mecanici seriosi. Cauta un service autorizat bun si incearca si la aia. Masina din ce an e?

| Anonimaaaxgar a răspuns (pentru crysty1222):

Cum să fie problemă la injectoare când omul ăsta zice că are mașină pe benzină?

| crysty1222 a răspuns (pentru Anonimaaaxgar):

Asa si? Poate stii si tu ca benzinarele au si ele rampa de injectoare care se pot defecta.