Suspensie S linie, cei aia? Poate sport. Toate is suspensii normale, nu e nici una anormala
Suspensiile is confort si sport, cam aia e tot. Cele sport is mai scurte, adica au arc mai scurt, au telescop mai scurt, au putine brate, sau cum sor mai numi, alea cand spuneti voi ca schimbati bucse la ele.
Suspensia confort, este mai inalta, aerc mai lung, telescop mai lung, mai multe brate, toate astea asigura un confort sporti, comparativ cu suspensia sport.
Ca idee, daca vorbim de BMW la seria 3 ai suspensie sport, pe cand la seria 5 sau seria 7 ai suspensie confort.
Nu poti tu sa pui de exemplu suspensie de la seria 5 la seria 3, nu ai cum, pentru ca nu ai unde conecta toate bratele alea.
La Mercedes la fel, la clasa C sau pana la clasa E toate au suspensie sport, de la E in sus confort, dar is si unele cu suspensie sport la calsa E.
Sa schimbi tu de la confort la sport, sau invers, trebuie sa schimbi si butucu rotii sau cum se numeste ala, poate si subframe, sa ai de ce prinde toate alea.
Eu nu prea is curios de suspensii sport, prefer pe cele confort.
S-line ce spui tu, asa se numesc masinile, sau unele modele, aia se refera ca au unele chestii spoert, ca de exemplu bumper, sau mai stiu eu ce altele genul asta.
HerrAdrian întreabă: