E ca si cum ai vrea sa traiesti dar inima nu iti mai bate.
Ce concluzie tragi din raspunsul meu?
Da, o poti porni pe spray, si s-ar putea sa mearga. Anemic, dar s-ar putea sa mearga.
S-au bagat toti nemecanicii pe aici.
Pompa de injectie la 2.0 dti cedeaza pe partea electronica. Aceasta se poate repara, dar costa destul de mult.
Inlocuirea pompei e o treaba sensibila, pentru ca trebuie fix acelasi cod, si eventual o imperechere din tester.
Multi mecanici lucreaza prost sau nici macar nu se baga la acele pompe de injectie, asa ca vezi ce decizie iei.
Eu recomand reparatia electronicii de pe pompa si revizuirea partii mecanice, mai exact a acelor pistonase de avans si debit.
Pe cat se poate, trebuie evitata demontarea pompei de pe distributie, pentru ca sansele de a nu o trage corect la punct sunt foarte mari.
Ca fapt divers, eu am avut un Ford 1.8 tddi, care avea acelasi tip de injectie, fusese reconditionata complet de cineva foarte bun, iar masina tragea foarte foarte bine, fara pic de fum dupa ea. Am mai intalnit si alte pompe reconditionate care mergeau impecabil. Dar am intalnit si masini care porneau aiurea, scoteau foarte mult fum si nu mai trageau bine, dupa ce s-a "reparat" pompa.
Pompele astea sunt prezente atat pe Opel DTI, cat si pe BMW e46, Ford tddi si Audi a6. Toate fac probleme.