Ai cateva bujii de preincalzire a antigelului, alea ar putea fi arse.
Multi mecanici de duminica nici nu stiu ca exista alea, nu mai zic de cei care fac singuri pe mecanicii...
Este normal.Motorul diesel are un randament mai mare decar al benzinarelor si se incalzeste mai greu. Unele modele au 3 bujii incandescente care pornesc la temperaturi sub -4 grade, alea de care zicea si mecanicul nostru de duminica dar nu fac mare lucru.Castigi 5 minute maxim.La mine ajunge la 90 de grade dupa 20 de minute in perioada aceasta, iarna dupa 30.
Poate ai termostatu defect,ramane mai mult deschis,ori nu mai inchide cat trebuie.
La temperaturile astea nu cred ca ar pleca bujiile alea ce spune cineva pe aici.
Zic asta pentru ca la tine nu-i problema doara la pornire,asa se pare sta temperatura
Poti verifica si elementii aia sau bujii cum so mai numi,dar ai nevoie de aparat de masura
Nu stiu cum se masoara, dar banui, ai putea masura cati amperi trag fiecare, asa vezi, pentru ca daca o bujie de aia ar fi arsa, nu ar mai trage curent deloc.Nu stiu cate bujii are masina ta,dar ar trebuie sa aiba mai multe,deci nu ar fi alea arse toate.
Daca alea is bune, asta afli verificand dimineata cand este rece cum spui, nu dupa ce motorul sa incalzit, banui ca bujiile alea nu functioneaza tot timpul, deci daca is bune, atunci schimbi termostatul.
Cea mai ieftina cauza este termostatul. Este decalibrat si nu mai inchide cand trebuie, Costa maxim 50 ron
Stanmariusvasile întreabă: