Ai injectoarele care o sa te lasa subit. Daca pica unu, adio, nu mai porneste masina pana nu inlocuiesti respectivul injector, sau cel putin, pana nu-l demufezi.
Cam asta e problema specifica acestui model de 170CP *BRD* spre deosebire de cele de 140CP.
Restul problemelor, sunt cele deja cunoscute, cea mai de speriat este pompa de ulei, care, daca "pica" e posibil sa ia dupa ea si motorul si turbina, astfel spus, daca pica, poate strica tot ce tine de motor, bine, desigur, acesta este cel mai rau caz, dar este foarte posibil.
Recomandarea mea, e ca daca o sa iei masina respectiva, sa inlocuiesti injectoarele cu unele BOSCH si sa le rescrii, astfel incat sa scapi de aceasta problema.
Mai departe, sa rectifici sau sa inlocuisti pompa de ulei.
Odata schimbate aceste doua elemente, masina nu ar mai trebui sa iti puna mari probleme, cel putin, nu vor aparea subit.
Salut. In opinea mea, motoarele 2.0 TDI PD ce au: 2 axe cu came, injectoare ce nu sunt Bosch si pompa de ulei defectuasa trebuie evitate. Din pacate modelul ce vrei tu sa il cumperi are toate problemele mentionate mai sus. Daca vrei musai A4, cauta cu motorul 1.9 TDI 116cp. Daca vrei musai 2.0 TDI, orienteazate spre ceva fara DPF si injectoare BOSCH sau mai aduna bani si cumparati ceva cu 2.0 TDI CR ( cele euro 5).