| ReMusS a întrebat:

Salutare,
Detin un mercedes vito 112 CDI din 2000
Am o problema cu mercedes-ul, de vreo 1 luna am probleme cu el, nu mai pornea la cald doar la rece, la final nu mai porneste deloc am zis ca injectoarele sunt de vina bun... am desfacut injectoarele si am vazut ca doua injectoare nu sunt bune, am fost la reparat cu ele unu nu era bun deloc si am cumparat altul, iar celalalt mi s-a zis ca mai are 70%, l-am intrebat daca e mai bun. mi-a zis ca pot sa il folosesc inca.
Am montat injectoarele la loc, dar tot nu porneste, am vazut pe furtunurile de la filtru de motorina ca intra bule de aer pe amandoua, am tot dat cheie imi pornea cam 1-2 secunde dupa care s-a oprit, acum nu mai porneste deloc si nu mai primeste nici motorina, m-am uitat pe ambele furtunuri care intra la filtru de motorina si erau goale.
Care o fi problema, de ce nu mai porneste?
Mentionez ca de 1 luna am problema.
Cand pun pe contact mi se aprind urmatoarele becuri:
EBV (si dupa 1 secunda se stinge)
SRS (si dupa 1 secunda se stinge)
ETS asta ramane aprins permanent
EDC asta ramane aprins permanent.

4 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Duo la service, cine crezi ca stie ce are? nimeni. tu nu stii, iar aici pe TPU nu sunt mecanici auto, mergi cu ea la service unde o va repara personal calificat.

| blAster85 a răspuns:

Probabil e linia de alimentare sau pompa(din rezervor)poate avea depuneri, mizerie si de aceea sa ai bule de aer.

| Num3Ascuns a răspuns:

Verifica pompa de alimentare.

| muflonu a răspuns:

Salutare, in primul rand trebuie sa te asiguri ca pe conducta de la filtru de motorina care duce spre pompa de josa presiune vine motorina, fie amorsezi manual fie cu o pompa electrica. Masina ta ne avand pompa electrica in rezervor trebuie sa faci manual treaba asta ca sa te asiguri ca motorina din rezervor ajunge la pompa de joasa presiune. Daca nu vine motorina sau vine greu inlocuieste filtru de motorina si verifica sonda litrometrica din rezervor. Scrie dupa ce ai facut treaba asta. Bafta