Octavia e un Golf imbracat altfel. La mecanica sunt identice, dar Octavia e ceva mai sigura, si balanseaza de spate ca o autoutilitara.
Motorul 2.0 TDI 140CP e incredibil de prost. Trebuie sa fii dus cu capul sa dai un 1.9 TDI pe asa ceva. Motoare mai ok decat 1. 9TDI nu gasesti la VAG.
Detine un amic 2. 0TDI 140CP, iar problemele pe care le stiu eu au fost urmatoarele:
-filete sarite la bujiile incandescente; bujii blocate in motor
-consum imens de ulei, cca 500ml la 400km
-putere slaba, nu reusea sa patineze la plecarea de pe loc, iar pe linie il lasam de prost cu Logan 1.4
-consum de la 7% in sus, indiferent de zona.
Ieri l-am vazut prin oras, si am vazut ca a inceput sa-i scoata fum si la mersul aproape in relanti...
Cat despre asigurare, tu trebuie sa schimbi proprietarul din acte, nu masina. Pe numele meu (de la 18 ani pana in prezent, la 22), asigurarea la 1.4 ar fi de la 500 de lei in sus, pentru 6 luni. Pe numele unei rude pensionare (cu permisul de nu prea mult timp), platesc undeva pe la 250 de lei pe an, sau 120-130 de lei pe 6 luni.
As vrea sa trec Golf-ul pe numele tatalui ca sa nu mai platesc asa mult la asigurare. Chestia e ca e posibil sa platesc taxa aia de inmatriculare (in jur de 1000 de euro) ca s-o trec pe numele altcuiva. Plus ca mai trebuie sa bag in masina cam 700-800 de euro. Si am fost sa vad o Octavia 2 si sunt asa, in dilema. O sa ma duc sa ma interesez in legatura cu taxa aia. Daca mai trebuie sau nu platita. Oricum, multumesc pentru raspuns.
Atunci cauta altceva, cu taxa neplatita, dar sa fie 1.9 TDI.
Eu am avut o Octavia pe benzina, si era destul de ok, dar totusi Golf 4 e mai placut.
Nu stiu cum e exact, dar Leon, Toledo si Octavia sunt pe platforma Golfului, si mie mi se pare (la generatia mk4) ca Golful e cel mai ok, exceptand capitolul siguranta. Golf 4 se cam face acordeon, pe cand Octavia am inteles ca se apropie de Volvo la teste. A mea a fost lovita de tren in spate, si in bot de mai multe ori, de mosul ce a avut-o inainte. Se inchideau perfect portierele, iar dupa ce am facut-o (ca tot avariata am cumparat-o), am dus-o pe stand de geometrie 3D si n-a mai ramas nici o abatere, calca pe drum ca una fara accident. La Golf 4 in general, dupa impact frontal vad mai mult roti ajunse inauntru...
Oricum, era doar o varianta Skoda asta. Am fost doar s-o vad. Mai intai o sa ma interesez sa vad daca Golf-ul are sau nu taxa platita/neplatita/recuperata/nerecuperata. Daca pot s-o trec pe numele altcuiva fara sa mai platesc taxa, nici nu mai ma gandesc la alta masina. Sunt foarte multumit de 1.9 TDI de 101 CP.
Discuta cu o ruda care are mai multa vechime in permis sa iti faca asigurarea pe numele lui si iti iese mai ieftin fara sa schimbi masina
Nu pricep? dai un motor de 1.9 pe unul de 2.0 si crezi ca o sa se vada ceva la asigurare? poate vreo cativa lei in plus
Corectez. 900 lei pe jumatate de an. Ca sa trec Golf-ul pe numele altcuiva, trebuie platita taxa de inmatriculare sau cum s-o numi si e in jur de 1000-1200 de euro. Daca cumpar Skoda de care ziceam, o las pe numele proprietarului actual si asigurarea o sa fie in jur de 270 lei pe an.
Octavia e ok. Nici prea buna, nici prea rea. Ai grija la motor. Oricum, sa stii ca asigurarea nu o sa scada daca o cumperi, s-ar putea chiar sa creasca datorita puterii mai mari.
anonim_4396 întreabă: