Salut, la bugetul tau nu puterea e problema. Nici nu iti trebuie cine stie ce putere de altfel ca sa te invarti, eu m-as concentra pe asezarea masinii la sol. Suspensie, distantiere, niste kit-uri de drift cu bascule, articulatii facute special pentru drift etc. Si jante neaparat. Deci m-as interesa de o suspensie ieftina second hand (ceva KW sau Bilstein desi mi-e greu sa cred ca o sa gasesti la niste bani ca sa-ti mai ramana si de altele) si o duci eventual la cineva sa ti-o reconstruiasca, sa-i puna ulei, s-o mai modifice/ajusteze, nu-I problema, se gasesc meseriasi. Mai iei niste distantiere de 30 mm pe fiecare roata dar sunt scumpe, 5-6-700 de lei bucata x 4 roti...si ce sa mai zic, niste jante late, 8.5-9j pe spate, na, ar fi multe, depinde si cat de legala vrei sa fie masina. Deci parerea mea, suspensia e baza. Si pentru putere as merge mai degraba pe niste axe cu came sport, o sa-ti dea mai mult decat evacuare si soft la un loc.
Mașina este radiata
Atunci de ce ai investii atatia bani intr-o masina radiata?
Pentru drift. Că oricum nu este legal sa merg cu o mașină de drift pe stradă
Se poate.
Prima data, diferential sudat (daca nu are autoblocante functionale), bascule reglabile, macar arcuri sport, si frana de mana hidraulica.
Pentru drift, masina are nevoie de alte "cambere", fata de cele pentru circulatie.
Ar fi bine sa modifici si directia, sa poti vira mai mult.
Masina e o baza foarte buna, pentru ca derapeaza in prostie.
David24876 întreabă:
led889 întreabă: