320.000km poate fi o cifra buna, daca masina este la kilometrajul real.
100ml la 3000km e, de asemenea, un consum de ulei mic, pentru motoarele alea. Multe din ele consuma un litru si ceva, la 10. 000km (ca si alte motoare second hand, pe benzina).
Masina poate sa mai duca 5 ani fara probleme, sau sa cedeze ceva in anul urmator.
Te sfatuiesc sa ii faci schimbul de filtru + ulei la 10. 000km, nu la 15. Pentru ea e bun uleiul Mobil sau original GM, de 10W40, cu filtru MANN. Nu pune Castrol sau filtre de 10 lei, ca nu mai merge bine.
Problemele Astrei F sunt mai mult la tabla. Cele hatchback au aripile spate cu probleme, pragurile si zonele din jurul acestora. Alea break nu au probleme decat cu pragurile, eventual si cu hayonul. Cele berlina (mai rare), doar cu pragurile.
Mie imi plac Opelurile din anii '90, inca am o Vectra A cu multe dotari si motor misto. A fost facuta o data tinichigeria acum vreo 10 ani, a trebuit sa o refac si eu in 2016. Acum nu ma mai dezlipesc de ea.
Chiar si intretinuta, o Astra F nu ar trebui sa coste mai mult de 600 de euro, decat daca a fost reconditionat recent motorul, sau caroseria.
Multumesc mult pentru raspuns.