Noul Logan vine cu cateva imbunatatiri semnificative fata de primul model, atat la aspect cat si la utilitate. De exemplu, cunoscand afinitatea romanului pentru portbagajul spatios, nu m-am putut impaca cu gandul ca primul model nu avea bancheta rabatabila, dar iata ca le-a venit mintea la cap.
Intre Logan 2 si Duster nu poti alege decat simplu, in functie de necesitatile tale. Daca o folosesti 95% din timp in oras, evident nu iti este foarte util Dusterul, daca iti plac iesirile off road, mai mergi si pe la tara pe drumuri neasfaltate, garda la sol a Dusterului si eventual tractiunea 4x4 vor constitui avantaje greu de neglijat.
Si bineinteles, conteaza mult si gusturile, unii prefera berlinele, alti SUV-urile, nu poti spune ca unii sunt buni iar altii rai...
In privinta plasticului, sa fim seriosi, la o masina de buget greierasii din bord nu fac atata galagie incat sa nu poata fi trecuti cu vederea. Cine vrea masina noua fara greierasi, trebuie sa plateasca pentru asta.
In orice masina plasticul scartaie dupa un anumit timp, din cauza soarelui si caldurii. Dacia face masini tot mai bune, eu as alege pentru mers in oras, Loganul, dar daca stai pe la tara, sau ai nevoie de mai mult spatiu as alege Duster sau Logan MCV 2. Nu-i mai asculta pe toti copacii astia care ar cumpara si hartie igienica second hand de la nemti, sau mai stiu eu de unde, ca o masina noua nici o data nu o poti compara cu un harb cu sute de mii de km.
E chestia de comfort, de cum te bagi in depasiri, de cum trage. Adevarat ca piesele sunt mai scumpe, dar totusi ai niste beneficii. Cine a mers cu Dacia logan 2 sau cu Sandero stepeway2 sau cel normal? Ma intereseaza noua generatie, cum se conduce, cum trag motoarele, si care trage mai bine, benzol sau diesel. Va multumesc.
Noul Logan din fericire este un pic mai cizelat daca putem sa spunem asa. are ceva dotari mai de bun simt si probabil confort sporti fata de vechiul model. plasticul scartaie in ambele la un moment dat pentru ca e o masina low cost si e normal la urma urmei.
Deci in primul' rand amandoua sun dacii, dar daca ingijesti daca nu o sa ai probleme cu ea.nu stiu eu ti-as recomanda Duster, aici daca nu ai ceva cu break-urile...
Dintre un Logan 2 si un Duster ti-as recomanda un Opel... sper sa intelegi.Eu nu sunt mutumit de Dacia.
Decat sa dau banii pe Logan, imi cumpar inca un E30/E36, si bag in el pana as ajunge la pretul loganului.
Bineinteles de ce sa isi ia masina noua cu garantie si 0 km cand poate sa ia un cazan de bmw de 20 ani, rupt in doua care la prima groapa ramane acolo.
Nu iti recomand nici una. Ca mecanic auto iti spun ca ar fi mult mai bine sa iti iei cu acei bani ceva la mana a doua si facut de germani decat ceva nou si facut de romani. Dacia o sati creeze disconfort si neplaceri foarte repede.
Nu stiu ce mecanic esti matale, dar mi se pare ca ai mentalitatea "facut in Romania? deci e de slaba calitate".
Daca era asa slaba dacia de ce s-ar fi lansat si in tarile straine?
Si, asa ca exemplu, tatal unui tovaras din bloc are dacia de cand ma jucam cu lopetica in nisip. A avut 1310, iar acum are mcv si nu se plange, nu scartaie nimic si a fost dus pe toate drumurile patriei.
Disconfort? Neplaceri? Si la audi incep sa scartaie plasticele din interior si multe altele daca le lasi pentru mult timp la soare.
Imi pare rau dar nu imi place mentalitatea respectiva cu ''ce este produs in Romania este de slaba calitate'', pentru ca nu stiu cate argumente ati avea pentru afirmatia respectiva.
Este mentalitate de om frustrat care nu a fost niciodata in stare sa-si cumpere o masina noua si a condus numai junghiuri sh. Normal ca le ia apararea.
Sunt curios daca recomanda si lenjerie intima straina second hand in detrimentul celei noi, produse in Romania.
P.S: Recomand Dusterul 1.5 DCI 110 cp.
Da dar din pacate mentalitatea asta se cam raspandeste, chiar daca este total lipsita de argumente.
Spre deosebire de tine sunt si bisnitar deci am avut la viata mea mai multe masini decat lenjeria ta intima in momentul de fata si sa stii ca am avut masina luata de noua de la reprezentanta din Germania dar nu logan si nu am dat 7mii de euro ci 19 mii "pretene".
Ei i-am spus parerea mea din punct de vedere al durabilitatii pieselor si a calitatii lor, fiindca iti poti lua masina de 5 mii de euro noua cu program rabla dar dupa 1000 de km deja trebuie sa schimbi tot la ea.
O alta dovada ca esti... De banii aia iti luai o garsoniera, care peste 10 ani valora CEL PUTIN tot atat daca nu mai mult. Unde mai vorbim ca o inchiriai si scoteai bani din asta spre deosebire de o masina personala in care numai bagi bani (fie si in consumabile) Fieru pe care ai dat 19 mii de euro in 10 ani o sa valoreze 3-4000 (si asta daca ai noroc)
Dar deh, e rusinos sa ai Logan. Mai bine arunci banii.
P.S: Am 2 Loganuri (nu unu) pe langa alte n masini in autobaza. Si nu, n-am schimbat la ele nimic dupa 1000 km, si nici dupa 100.000.
Nu stiu de ce am impresia ca matale chiar esti pornit impotriva lucrurilor ''made in Romania''.
Daca era asa de ce erau atatea logan-uri ca taxi care au peste 200 sau chiar 300 de mii de kilometrii? De ce vezi atatea logan-uri pe strada?
De loganurile politistilor stiu ca nu are rost sa zic, desi fug pe autostrada ca disperatele de te si miri ca pot prinde asa viteze.
Esti departe de adevar, tocmai am fost cu un taxi, avea 500.000 km facuti numai pe GPL, inclusiv pornirea. Eram interesat mai mult de partea cu GPL-ul, despre care se spune ca termina motorul mult mai repede iar eu am convingerea ca nu e asa. In 500.000 km omul nu a avut nici o defectiune, schimbase doar bucse si consumabile. In plus stiu o masina de firma care la fel a schimbat numai consumabile pana la 280.000 km si una de familie, care are doar 65.000, si in afara de revizii nu a vazut service-ul.