Ai condus fara racire.
Buba e mare, si as zice sa pregatesti bani de:
-planare chiulasa + garnitura noua
-cuzineti
-honuit usor cilindri
-segmenti
-kit distributie
-termostat nou si capac vas antigel
-ulei, antigel si filtre noi
-la 2000km mai schimbi o data uleiul si filtrul lui, considerand ca s-a rodat.
Glumesc.
Schimba motorul cu unul din dezmembrari, e mult mai ieftin decat sa bagi 2000e in actualul.
Motorul merge/trage la fel. Problema este una singură, adică: face presiune și singurul loc pe unde pierde apă este, vasul de expansiune(mai exact prin orificiul de [aerisire], cred). Menționez că sare și bușonul.
Garnitura de chiulasa nu mai etanseaza. Trebuie planata chiulasa, poate si blocul, apoi pusa garnitura noua.
Nentule, am avut un mecanic extraordinar. După ce a planat și pus garnitura a început sa bată motorul?
Am pus altul, treaba merge unsa?
Pai inseamna ca aveai uzura de care am vorbit in primul raspuns. S-au mancat cuzinetii, de aia au batut. Sau a gresit grosimea garniturii, extraordinarul ala, si bateau pistoanele in chiulasa (daca e diesel).
Tu ai schimbat furtunul sau ai fost la un service? Se pare ca ai probleme foarte mari la motor.
Mi s-a intamplat ceva asemanator (tot cu un Opel) am mai mers cu masina fix 30 m pana am gasit o parcare si am remediat problema, nu 70km.
Poti sa arunci motorul.
Ca sa afli daca s-a calat motorul invarti cu cheia fulia arborelui, incet si cu bun simt.
Apa din vasul de expansiune n-ai stiut s-o monitorizezi?