Te duci la mencanic, dar ala nu are un prapadit de scaner sa scaneze masina aia?
Nu ai spus nimic daca la bord ai ceva lumini aprinse.Dai detalii depre sfert de cheie de chestii care nu ajuta cu nimic, dar nu dai detalii despre masina.
Deci vina cu lamuriri, ai la bord luminite aprinse, de alea care nu ar trebui?
Cu asta ar fi trebuie sa incepi nu? Cu bordu, sa spui, nu am nimic aprins la bord, nici o lumina de avertizare absolut nimic. Sau am la bord aprins lumina aia engine, etc.
Asa, vai nu porneste grijania mamei ei cu asta ai terminat, vrei cineva sa ghiceasca toate.
Cind ai probleme, sigur se aprind la bord ceva lumini, asta daca nu le-ai sters, sau resetat deja tu ori mecanicu ala la care ai fost.
Cind nu porneste, dar invirte electromotorul, alta cauza ar fi alimentarea sau aprinderea.
Ai schimnbat tu bujii, dar cine da scintei la acele bujii, ai acolo scintei sau nu ai?
Vine benzina la injectoare sau nu vine? ori ce ai tu acolo la masina aia.
Injectoarele pulverizeaza benzina sau nu? Trebuie si alea verificate.
Acolo este problema ta la alimentare, aprindere, sau admisie. Daca aprinderea e buna, dar nu ai scintei, normal ca nu porneste si invers.
Te ajutam eu moca de eram acolo, ori de erai tu pe linga mine.Trebuie sa ai ceva scule, un scaner si din asta de buzunar, primul lucru te uiti la bord, daca is lumini on care nu ar trebui.Te duci la mecanicu ala lu peste prajit, problema e tot acolo, ala schimba alteceva.
Cind vezi asa, e clara, trebuie sa schimbi mecanicu, ala nu-i bun, chestia asta nu iti spune nimic? Ba ca e furtunu, nici nai spus care, ba ca e clapeta nu stiu cum, na pus garnitura da ce mecanic e ala frate, instaleaza piesa asa fara garnituri, ca nu avea
Naspa, cum zic e timpul sa cauti pe altul care stie ce face. Daca sa zic era de la clapeta de acceleratie, garantat s-ar fi aprins la bord bec, engine ala si ar fi dat MAF sensor, care ar fi arata ca pierzi aer pe undeva, ca nu ai flow de aer cit trebin admisie.
Revino cu luminile ON de la bord si dupa mai discutam.Iar daca ai lumini la bord aprinse, spune care sunt, daca ai engine on, nu mai veni, intii mergi scaneaza masina, apoi vino cu codurile ce le afli dupa scanare.
Pot fi multe cauze,cel mai simplu era daca mecanicul iti punea testerul si vedea eroarea stocata,poate fi egr blocat, poate fi bobina de inductie, vreun senzor sau contact imperfect la vreo mufa, poate pierde presiune circuitul de alimentare cu benzina, etc.Este un defect intermitent si este ceva mai complicat de depistat.
E ford fratioru sunt renumiti pentru ingineria lor facuta la betie, ce pretentii ai de la benzinar vechi, de acum incolo sa alimentezi iarna doar cu carburanti premium doar OMV si Petrom si daca te tine buzunaru sa-i mai bagi si un aditiv high octane cv de la liqui moly, asta e doar inceputu.
Mergi cu ea la reprezentanță sau la cel mai bun service auto din zonă, fiindcă pot fi peste 10 posibile cauze, cel puțin. Nu se poate da un diagnostic aici.
Eu am avut o Fiesta 1.3 benzină din 1997. Motorul învârtea dar nu pornea. Problema era cablul care alimenta pompa de benzină aflată în rezervorul mașinii. Cablul era deteriorat, undeva prin zona pragului. Am scos bancheta spate, am urmărit cablul și am găsit unde era ciupit. Vezi, poate ai probleme de genul ăsta.
Ideea este că imediat ce o pornesc la SPRAY, merge toată ziua nu are nici o treabă, pot să o pornesc și de 15 ori în respectiva zi și îmi ia la sfert de cheie dar după ce o las peste noapte zici că intră dracii în ea, nu mai pornește neam, culmea e că de fiecare dată când am dus-o la respectivul mecanic a mers 2-3 zile la sfert de cheie după iar începea să facă așa
Https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t=60760
Poate te ajută. Vezi și alte discuții de pe acest forum.