Se schimba piesele care in urma constatarii mecanicului ies ca fiind uzate peste limita sa defecte, unele nu necesita schimbare neaparat pe loc, de ex. daca discurile sunt la uzura minima, altele necesita schimbate pe loc daca tii la masina si sanatate de ex. daca placutele de frana sunt praf. Daca directia nu este ok iarasi nu trebuie sa scoti masina pana nu este reparata si problema rezolvata, la fel si daca ambreiajul da semne de uzura mare, ar trebui schimbat si verificat si volantul etc
De obicei o masina tinuta din scurt are nevoie anual de revizie, se numeste si revizie anuala, si pe langa schimbarea uleiului + filtrelor se cauta jocul din brate (fata), amortizoarele fata-spate, se poate verifica (asta fac eu anual) sistemul de franare pe stand dedicat verificarii franarii (daca serviceul are asa ceva), se poate si recomand sa se faca si o diagnoza computerizata pentru a vedea anumite erori si daca ele arata probleme la anumiti senzori etc
Lumea crede ca la o masina second hand faci acelasi lucru ca la o masina noua adica schimbi doar filtrele si uleiul, eventual in spatele blocului cum fac multi melteni, GRESIT!
Multumesc!
Cu placere!
Intrebarea este irelevanta si fara context de vreme ce toate piesele de pe o masina sunt uzabile, inclusiv blocul motor.Adica nu cred ca te referi la filtre, ulei si distributie exclusiv, componente ce sunt consumabile, nu uzabile.
anonim_4396 întreabă: