Recent am facut o segmentare la un motor de ford din 86 consuma ulei... dul la un service,... si fai o segmentare
Oare, poate sa consume ulei si din cauza ca are racirea strict pe apa si am arat cu el si fierbea apa de numa, intreb, daca vorbesc prostii scuzati-ma.
Hmmm e fisurata garnitura de chiulasa daca fierbe apa.sau are ceva probleme chiulasa... uita de segmentare.nu e cazul
Daca are racire cu apa este f bine.Era naspa daca nu avea racire cu apa la motor si era racit doar cu aer.Toate masinile adevarate si mai ales toate tractoarele au racire cu apa.Mai ales astea ce lcureaza din greu.Dar cred ca tractorul tau nu este unul pe care sal forjezi asa intruna si zile la rind.Ala este asa sa cari probabil ceva de colo colo sa stiu si eu hai sa zic sa ari ceva insa doar pentru tine, cu alte cuvinte este un tractor pentru familie nu sa lucri cu el zeci de hectare. Daca ar fi fost segmentii atunci n-ar avea putere.Un motor care maninca ulei asa cum arati tu pai ala ar fi slab rau, nai mai putea sa ari cu el. Daca de abia ai mai cara cu el ceva cu o remorca si atunci s-ar misca greu, deci puterea ar scadea vizibil, ai simti f usor. Iara uleiul n-are a face cu apa. Spui ca fierbea apa de numai in el.Este cum am spus un tractor pentru familie de facut treburi usoare.O sa spui pai a venit cu plug, freza etc.Pai o avea dar degeaba le are daca nu le poate duce.Sint multi care fabrica astfel de masini si unelte si tractoare dar nu pot face tot ceea ce ei zic car face. Uite am avut odata un motocultor si a venit cu plug cu de toate, insa nu era capabil sa lucreze cu acele masini.Nu le putea trage pur si simplu. Ducea freza binisor, remorca, cositoarea, dar plugul nici nul urnea din loc.Deci aia facuse asa la plesneala. Daca tractorul tau este chinezesc e clara, aia fac tot felul de masini ca vad la altii si zic pai ce ei nu pot sa faca.Si uite cam asta se intimpla.Un tractor de 15 CP pai nu ari cu ala zile intregi.Ma si mira ca ara. Tiam zis motocultorul despre care zisei avea 12 sau 14 CP dar nu misca plugul din loc.Deci ca fierbe apa mi se pare normal.Ca consuma ulei la fel asta e, consuma pentru ca il fortezi, pentru ca el de fapt nu este proiectat asa de bine si pentru o asemena cuplu.Sincer tractorul tau este unul de jucarie, sau cum am spus sa-ti faci treburi prin gradina nu sa ari cu el o zi intreaga. Daca continui asa o sal pui pe butuci.Si daca vrei un tractor cu care sa ari si sa faci multe alte lucrari cumpara unu de firma chiar si romanesc.Eu am un tractor de 45 de Cp dar si ala de abia ara.Normal nici nu ar trebuie sa are, dar oamenii ii pun plug de la U650 ii da jos o cormana sau doua si ara cu el in 2 cormane sau cu una singura.Dar el din fabrica nu prea este destinat pentru astfel de lucrari.Eu iti zic ce am invatat la scoala.De arat se ara cu U650 iar astea de 45 de Cp faceau alte lucrari mai usoare, stropit, carat, administart ingrasaminte, semanat.Lucrarea de arat solicita f mult acel tractor deci el trebuie proiectat special pentru asta.Tractorul tau nu este pentru o astfel de lucrare.Degeaba il segementezi ca daca iar il bagi la arat se va strica din nou.Deci evita sa faci cu el lucrari de arat sau discuit.In rest poti sa-l folosesti la restul de lucrari.Ti-am spus daca al meu de 45 CP debia duce plugul ala cu 1-2 cormane plug ce nu este destinat pentru el ce pretentii sa ai la ala al tau de 15 CP.Nu te lua dupa ce spune fabricantul ca normal ala sasi vinda marfa.Asta este parerea mea ca tractorul tau nu are destinatia asta si este proiectat prost chiar daca are masinile astea inclusiv plug. Spune cineva e garnitura de chiuloasa rea si de aia fierbea apa.Pai ce legatura are garnitura cu fierberea apei nu vad. Daca garnitura e dusa face ca dracu, face un zgomot naspa si apa trece in ulei, deci ai avea nivelul la ulei de da pe afara, insa tu ai lipsa ulei deci nici vorba de garnitura de chiuloasa.Garnitura de chiuloasa daca sa zic se rupe si pierzi ulei ar fi ca se rupe undeva spre supape.Deci ar scapa ulei pe linga garnitura si ar fi evacuat afara pe toba, sau ar fi ars odata cu motorina si asfel ar consuma ulei.Dar fulul ala ar iesi negru si mult diferit cumva de normal. Daca garnitura ar fi sa zic fisurata, rupta intre acele orificii apa-ulei.Dar apa n-ar fierbe, ar intra in baia de ulei si ai ramine fara apa la motor si nivelul la ulei ar creste.Deci nici vorba de garnitura. Uleiul ala este consumat datorita faptului ca motorul este supus unor forte foarte mari, mai mari decit este el proiectat s suporte astfel incit consumul sa fie in limite.Cind suui un motor la o forma mai mare decit el poate suporta atunci va scapa pe linga segmenti compresie si ulei. Orice motor maninca ulei chiar si alea noi dar maninca ulei in niste limite, nici nu este vizibil aproape.Dar acele motoare sint facute de fabrici de profesionisti nu de chinezi.Scuze ca am scris mult dar eu asa vad situatia.
Daca fierbe apa inseamna ca e garnitura de chiuloasa si uleiul nu-l consuma, si il baga in radiator
Se pricepe la mecanica?
Da
Ok, decdi problema este ca am un tractor de 15 cp, cu racire pe apa, i-am facut schimbul de ulei prin ooctombrie, am bagat 2 litri de ulei, am muncit ceva cu el la camp cam o zi non stop, iar a doua zi era sub limita la joza, am bagat un litru competare, am mai muncit cu el cam 2 zile incontinuu, iar a ajuns sub limita, am bagat iar 1 litru completare. oare care e problema, nu ar trebui sa consume nu? Nu pierde pe nici unde.
A intrebat daca scoate fum albastru? si daca da o zis ca, consuma motorul
Nu scoate, doar negru cand il fortez
O zis ca motoru consuma ulei si ca trebuie sa ii schimbi segmentii
Si cam cat ar costa asta?
David24876 întreabă:
led889 întreabă: